Interim Managementassistent #KRTZ1886495

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 oktober 2020
Reageren tot 22 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gemeente, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn met spoed opzoek naar managementassistent bij de afdeling Veiligheid. De aanleiding is dat  de bestrijding van het COVID-19 virus veel inzet vergt van de mensen van de afdeling Veiligheid. De afdeling Veiligheid werkt primair voor de burgemeester (portefeuille veiligheid) en faciliteert het bestuurlijk proces. Complexe vraagstukken, media-aandacht, bestuurlijke interventies en onvoorziene incidenten maken dynamiek en flexibiliteit tot een vaste waarde in het dagelijks werk. Bij de eenheid Veiligheid werken ruim 90 medewerkers, zowel op stedelijk- als op wijkniveau. Wij willen resultaten boeken door samenwerking, door denken en doen met elkaar te verbinden, door oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten en door ons stadsbestuur effectief te ondersteunen. We hebben twee hoofddoelen: het verminderen van de criminaliteit, de onveiligheidsgevoelens bij burgers en het voorkomen en bestrijden van incidenten, ordeverstoringen en crises. Wij vinden dat goede collegiale verhoudingen, openheid en gelijkwaardigheid, humor en relativeringsvermogen bijdragen aan een motiverende werksfeer. 

Als managementassistent ben je de steunpilaar van het management. Door jouw proactieve ondersteuning en positieve mindset kunnen zij effectief en optimaal werken. Je ziet, organiseert, plant,  regelt, bewaakt en structureert de organisatie. 

Je taken zijn:

• Je ondersteunt de vier managementleden bij de dagelijkse werkzaamheden, waaronder het agendabeheer, mail, het organiseren van bijeenkomsten etc.

• Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam en biedt ondersteuning tijdens diverse overleggen.

• Je signaleert en initieert verbeteringen ten aanzien van de bedrijfsvoering en in- en externe communicatie.

 

    Eisen waaraan je moet voldoen

    • Je hebt een afgeronde opleiding op mbo+ niveau;
    • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als management assistent;
    • Je hebt ervaring bij een grote gemeente, op de afdeling Openbare Orde en Veiligheid;
    • Je hebt goede vaardigheden met Word, Excel, Powerpoint en Outlook;
    • Je bent communicatief vaardig en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
    • Je bent proactief, integer en discreet;
    • Je denkt in mogelijkheden, bent assertief en zelfstandig ingesteld. Je weet om te gaan met ad-hoc taken en crisissituaties en houd het hoofd koel;
    • 2 referenties met naam, organisatie en telefoonnummer.

    Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

    MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Beschikbaarheidsdatum;
    Hoeveel uur per week;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners