Interim Managementassistent #KRTZ9937576 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Managementassistent #KRTZ9937576

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 november 2021
Reageren tot 10 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 april 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?
Als management assistent ondersteun je de teammanager. Naast het beheren van de agenda is er een diversiteit aan administratieve werkzaamheden. Je bent goed in het aanbrengen van structuur, laat je niet snel uit het veld slaan, bent zelfstandig, oplossingsgericht en beschikt over een gezonde dosis aan humor!

Werkzaamheden:

  • Je beheert de agenda van de teammanager;
  • Je ondersteunt de manager bij administratieve processen;
  • Je draagt zorg voor de (digitale) ondertekening en verzending van stukken;
  • Je maakt checkt facturen en houdt budgettaire overzichten bij;
  • Je organiseert fysieke en digitale bijeenkomsten;
  • Je bent de webredacteur van het team;
  • Je werkt met diverse systemen o.a. Topdesk, KCS, Key2financiën, Corsa en Youforce.
  • Je fungeert als administratief middelpunt bij verschillende (subsidie gerelateerde) processen; Je helpt de beleidsadviseurs, beleidsmedewerkers en coördinatoren bij de uitvoering van beleid, incidenteel ondersteun je de manager;
  • Je voert zelfstandig administratieve, financieel en juridische werkzaamheden uit (het toetsten van subsidieregelingen, het opstellen van beschikkingen en het verzorgen van de financiële en administratieve afwikkeling hiervan).
  • Je maakt een inschatting van de complexiteit van zaken en verwijst (externe) partijen desgewenst door of schakelt met de beleidsmedewerkers, beleidsadviseurs, coördinatoren of manager; 
  • Je onderhoudt contact met externe subsidieaanvragers, medewerkers van de financiële administratie, interne controle, DIV en bestuurlijke procesondersteuning;
  • Je bent secretaris van (externe) adviescommissies en enkele werkgroepen.

Eisen:

  • Je hebt een hbo diploma op het gebied van management ondersteuning, secretarieel of hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als management/directie assistent of administratieve ondersteuning;
  • Ervaring in of affiniteit met een overheidsorganisatie administratief / juridische / financiële processen;
  • Ervaring met MS Outlook en MS Teams op een gevorderd niveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent zelfstandig, daadkrachtig en maakt taken snel eigen;
  • Je bent gericht op samenwerking, open in je communicatie;
  • Je bent flexibel en werkt accuraat.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2021    Expertise: Recruitment support, Administratief medewerker
Locatie: Leeuwaarden    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2021    Expertise: Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 nov 2021    Expertise: Management (IT Security), Security officer, Overig (ICT - Security), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 28 nov 2021    Expertise: Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners