Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Secretarieel > Managementassistent
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
We zijn met spoed op zoek naar nieuwe kandidaten op deze aanvraag!
Doel van de functie
Uitvoering van ondersteunende coördinerende werkzaamheden binnen het team. Inhoudelijke ondersteuning en participatie in modificaties en projecten. Tot de taken behoort o.a. het bijhouden van de team- en projectadministratie en ondersteunen van de manager projecten.
Kaders: Werkoverleg team, teamcoördinatie, projectarchief, team administratie (organisatie inhuur derden) en ondersteunt teammanager .
Contextinformatie Rapporteert aan: manager projecten
1. Communicatie
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen in het team. Communicatie vanuit het team naar de organisatie.
2. Coördineren
Coördineert samen met collega’s binnen het team de verdeling van de werkzaamheden (modificaties en ondersteunende werkzaamheden). Signaleren en attenderen ten behoeve van team en manager projecten met name tijdig attenderen van manager projecten op wijzigingen en vrijkomen van resources c.q. overbelasting van resources.Â
3. Team specifieke werkzaamheden
Uitvoeren van inhoudelijke ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de aansturing het team (bijv. maken van rapportages) in opdracht van leidinggevende, teneinde de leidinggevende en/of het team optimaal te ondersteunen. Organiseren van vergaderingen/bijeenkomstenÂ
4. Informatie- en dossierbeheer (ook bij inhoudelijke betrokkenheid bij modificaties en projecten)
Documenteren en archiveren van informatie, actueel houden van dossiers en bewaken van de kwaliteit, actualiteit en overzicht van het archief, binnen de interne richtlijnen en procedures, gericht op optimale beschikbaarheid van informatie en/of documenten voor gebruikers.Â
5. Projectwerkzaamheden
Inhoudelijke ondersteuning en participatie n modificaties en projecten Professionele ondersteuning vanuit Prince II achtergrond bij modificaties en projecten.Â
Eisen
– MBO+ werk- en denkniveau
– Ruime ervaring in soortgelijke functie (met PMO taken)
COMPETENTIES
Analytisch vermogen: Brengt problemen in kaart
Klantgericht: Gebruikt de behoefte van de klant als startpunt voor dienstverlening
Plannen & organiseren: Plant eigen werk en projecten
Initiatief & verantwoordelijkheid: Neemt initiatief in onzekere of onduidelijke situaties
Communicatie: Communiceert open en duidelijk