Interim Managementassistent #KRTZ1186370

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 mei 2023
Reageren tot 17 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 december 2023
Aantal uur 24 uur, 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Managementassistent (24 – 28 uur) 

Locatie: Enschede/Deventer
Startdatum: zsm
Einddatum: 1 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 28 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 18 mei 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een Managementassistent(e).

Ben jij die communicatieve en stressbestendige managementassistent die stevig in zijn/haar schoenen staat? Klinken de woorden, zelfstandig, flexibel, gestructureerd en nauwkeurig werken als jouw tweede natuur? Ben je in staat om je werkzaamheden snel eigen te maken? Kom dan ons team versterken!

Als collega ga jij met jouw kennis een belangrijke bijdrage leveren aan de organisatie.

Dit ga je doen als managementassistent:

  • de directeur ondersteunen;
  • de complexe agenda van de directeur beheren en prioriteiten stellen;
  • secretariële ondersteuning voor de directeur goed organiseren;
  • vergaderingen en bijeenkomsten organiseren en notulen maken;
  • eventueel de mailbox van de directeur tijdig en compleet afhandelen.  

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €40,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een secretariële vooropleiding op MBO plus niveau met enige jaren ervaring als managementassistent;
  • Zelfstandig, proactief, stressbestendig en organisatiesensitief;
  • De instelling om veranderingen als een uitdaging te zien;
  • Een lerende, dienstverlenende en besluitvaardige houding;
  • Goede communicatieve eigenschappen, in het Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Goede kennis van Office 365. 

De eerste gesprekken zullen op woensdag 24 mei plaatsvinden, houdt hier rekening mee.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners