Interim Management assistent #KRTZ2696169

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2022
Reageren tot 5 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Interim management assistent voor de afdeling Arbeidsjuridische Zaken.

In de afdeling Arbeidsjuridische Zaken is behoefte aan tijdelijke ondersteuning tot en met september 2022 (optie tot verlenging.) De afdeling bestaat uit een hoofd AJZ, twee arbeidsrechtadvocaten, een arbeidsvoorwaardenspecialist en een management assistente. Zowel de advocaten als de juristen verrichten werkzaamheden op alle resultaatgebieden van de afdeling. De focus verschilt per functie. Het voornaamste resultaatgebied van de arbeidsrechtadvocaten is het behandelen van individuele dossiers. Het voornaamste resultaatgebied van de arbeidsrechtjuristen is het adviseren over arbeidsrecht, arbeidsvoorwaarden en medezeggenschap.

Je baan
Als management assistent voor de afdeling AJZ ben je o.a. verantwoordelijk voor het;

  • Email beheer en afhandeling hiervan;
  • Uitwerken brieven en processtukken t.b.v. de arbeidsrechtjuristen en advocaten; 
  • Postbehandelen, dossierbeheer, archiveren;
  • Onderhouden contacten/rol rechtbank, UWV; 
  • Bewaken overzicht en verdeling van individuele arbeidsrechtzaken; 
  • Ondersteunen heroverwegingscommissie 
  • Verzorgen en (verder) ontwikkelen van periodieke rapportages ten behoeve van de directie en management.
  • Agendabeheer en invulling hiervan;
  • Voorbereiden van de 2-wekelijkse AJZ werkoverleggen, opstellen agenda, bewaken van acties en deadlines

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Je profiel 
Voor deze functie zoeken wij iemand op MBO4 niveau, richting juridisch secretaresse. Jij beschikt over een uitstekende kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal en kan werken met Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfstandige ondersteunende functie op juridisch arbeidsrechtelijk gebied.
Daarnaast beschik je over de volgende competenties;
• Proactief en oplossingsgericht;
• Humor en incasseringsvermogen;
• Representatief;
• Inzicht en adviesvaardig;
• Integer, nauwkeurig en accuraat;
• Zelfstandig en communicatief;
• Flexibel en snel kunnen schakelen;
• Systematisch denken en prioriteiten kunnen stellen;
• Inzicht in bestuurlijke verhoudingen.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners