Interim Management Assistent #KRTZ1630597

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 mei 2023
Reageren tot 18 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Dordrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 augustus 2023
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Bouw | Vastgoed, Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Management Assistent (32 – 40 uur) 

Locatie: omgeving Dordrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 30 november 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 19 mei 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een Management Assistent:

Hoe jij het verschil kunt maken?

Jij kunt het verschil maken als management assistent met jouw organisatie skills. Je bent ondernemend en ziet waar ondersteuning nodig is. Je stelt prioriteiten en schakelt snel. Je bent daarnaast communicatief en professioneel en het lijkt je geweldig om onderdeel te zijn van een internationaal team. Dan is deze rol op je lijf geschreven!

Als Management Assistant ben je onderdeel van een team van drie collega’s die de afdeling ondersteunen op secretarieel gebied. Er is veel afwisseling in werkzaamheden, gezien de diversiteit in projecten.

Wat je gaat doen als functie:

  • Zorgen voor effectieve en efficiënte administratieve, secretariële en organisatorische ondersteuning van de afdeling;
  • Beheren van agenda's, correspondentie, telefoongesprekken en e-mails, het voorbereiden en regelen van zakenreizen voor de afdeling;
  • Voorbereiden van formele en informele vergaderingen en het notuleren van vergaderingen;
  • Uitvoeren van administratieve taken voor de Managers / het Team: bijv. urenregistratie, verwerken van facturen, etc. bijhouden van dossiers/archieven/portalen (digitaal en hardcopy);
  • Regelen van de benodigde documenten met betrekking tot toegang tot de project locatie en archiveren projectdocumenten;
  • Alle andere voorkomende management support werkzaamheden;
  • Je rol is dynamisch en de werkzaamheden divers.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

We zijn op zoek naar een enthousiaste collega, die accuraat en integer is. Je voelt je prettig in een dynamische internationale omgeving. Jij kunt het verschil maken als management assistent als je het volgende meebrengt:

  • Een afgeronde secretariële opleiding;
  • Meerdere jaren relevante werkervaring in een functie als management assistent of vergelijkbaar;
  • Hands-on, betrouwbaar, nauwkeurig en communicatief vaardig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners