Interim Kwartiermaker Recruitment #KRTZ9322158 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Kwartiermaker Recruitment #KRTZ9322158

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 maart 2022
Reageren tot 15 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 90 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht:

Opdracht: Kwartiermaker Recruitment

Locatie: Utrecht
Startdatum: 11 apr 2022
Duur: 31 dec 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 36 uur
ZZP mogelijk: ja
Tarief: maximaal 90 euro

Context
De organisatie is de afgelopen jaren sterk gegroeid. De komende jaren verwachten we genoeg personele opgaves in de zin van vacatures. Namelijk zo'n 150 vacatures per jaar, gebaseerd op interne doorstroom, uitstroom, uitbreiding en inhuur voor tijdelijke projecten. Gezien de krappe arbeidsmarkt, de omvangrijke HR-projecten, het ontbreken van specialistische recruitmentkennis en de continue stroom van nieuwe vacatures vanuit de strategische personeelsplanning moet er gebouwd worden aan een recruitmentteam. In de huidige situatie is recruitment een significant onderdeel van het takenpakket van de HR Business partners en heeft de organisatie nog geen recruitmentafdeling. De noodzaak voor focus op recruitment wordt breed in de organisatie gezien én gedragen. 

Opdracht
Jouw opdracht als Kwartiermaker Recruitment betreft het verder uitwerken van de visie op recruitment, het bepalen van een recruitmentstrategie en deze doorvertalen naar de praktijk. Daarbij behoort ook het inrichten van het recruitmentteam van circa 7 personen. Je bent een kwartiermaker die bouwt aan een professioneel en effectief recruitmentteam. Ook ben je centraal aanspreekpunt voor recruitment binnen de organisatie (intern en extern). Je schakelt op strategisch en tactisch niveau. In deze opdracht is veel ruimte voor eigen initiatief.

Onder jouw takenpakket valt:

  • Maken van een strategisch recruitmentplan en vertalen naar operationele activiteiten voor de verschillende specialismen;
  • Het opzetten en inrichten van de afdeling recruitment, overlegstructuren en stakeholdermanagement;
  • Het implementeren van het inhuurloket bij recruitment, waarbij je bijdraagt aan de nieuwe inhuurstrategie, met als doel alle recruitmentopgaves (inhuur en vast) dichter bij elkaar te brengen;
  • Het ontwikkelen van stuurinformatie en dashboards met recruitment kengetallen;
  • Inrichten en optimaliseren van processen en procedures in het recruitmentproces;
  • Voorbereiden aanbesteding ATS-systeem/ Werkenbij-website;
  • Samen met de AMC-specialist strategie ontwikkelen voor arbeidsmarktcommunicatie en de organisatie als aantrekkelijk werkgever in de markt positioneren, waarbij ambassadeurschap van medewerkers een belangrijk uitgangspunt is;
  • Bij zwaardere procedures kan het voorkomen dat wij incidenteel een beroep op jou doen als recruiter.

Extra informatie
Deze opdracht is, afhankelijk van jouw voorkeur, voor 24 tot 36 uur per week. Er ligt werk genoeg, waarbij de voornaamste focus ligt op het recruitmentplan en het opbouwen van het recruitmentteam richting 2023. Hybride werken is mogelijk, ook na corona.

Eisen:

1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende of eindverantwoordelijke van een recruitmentteam in de afgelopen 7 jaar;
3. Beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;
4. Uiterlijke startdatum 11 april 2022 voor 50% van de uren en 1 mei 2022 voor 100% van de uren;
5. Minimaal 2 inrichtings- of veranderopdrachten op het gebied van recruitment volbracht in de afgelopen 5 jaar (benoem in het cv duidelijk 2 inrichtings- of veranderopdrachten);
6. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in het recruitment vak in de afgelopen 10 jaar;
7. Minimaal afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van verandermanagement, leiderschap of soortgelijk;
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie in het recruitment-vak;
9. Voorkeursstartdatum 1 april 2022 voor 50% van de uren.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners