Interim Kwartiermaker Procesverbeteringen #KRTZ1373410

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 mei 2023
Reageren tot 4 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 110 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Kwartiermaker Capaciteitsmanagement & Procesverbeteringen (32 uur) 

Locatie: Den-Bosch
Startdatum: 19 juni 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 5 juni 2023 om 16:00 uur

De afdeling Financiën en Juridische zaken zoekt een kwartiermaker Capaciteitsmanagement en procesverbeteringen. Als kwartiermaker ben je de trekker van (de verdere inrichting / ‘finetuning’) het project capaciteitsplanning en ga je aan de slag om binnen de sector Stadsontwikkeling een plan te maken (en uit te voeren) om te komen tot verdere verbeteringen in onze werkprocessen en dit onder deel te maken van een kwaliteitssysteem (nog te ontwikkelen).

De opdracht is dus tweeledig: 

1. Voor het capaciteitsmanagement proces gaan je door met het verder inrichten en stroomlijnen van het proces capaciteitsmanagement (waar sinds een half jaar een vernieuwd proces is geïmplementeerd binnen onze sector). In deze rol ben je trekker van het projectteam en neem je deel aan de stuurgroep waar een aantal managers van de sector aan deelnemen. Hierbij is het doel om het proces verder te verbeteren, zorgen voor inbedding van het capaciteitsmanagement in het reguliere proces, het verder cultiveren van draagvlak bij de medewerkers (samen met het management) en te bezien of de werkwijze, automatisering technisch/systematisch verder kan worden ingebed (samen met ICT).

2. Om het proces van verbeteringen binnen de sector verder te structureren en intensiveren, vragen we je om een (verbeter)plan op te stellen voor de sector. Hierin krijg jij de ruimte om dit plan zelf vorm te geven samen met het (nog te vormen) projectteam. Daarbij vragen we je om in kaart te brengen hoe de sector er op dit moment voor staat, welke kernprocessen een up-date behoeven en hoe we komen tot verdere procesverbeteringen. Hierbij kun je putten uit een onderzoek wat recentelijk heeft plaatsgevonden binnen de sector en een procesverbeteringstraject wat loopt ihkv de invoering van de omgevingswet. Daarnaast vragen we je advies hoe we dit proces continu kunnen borgen binnen ons bedrijfsvoering proces (ontwerp kwaliteitssysteem) en hoe dit zou moeten worden geborgd. 

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

Ben jij die kwartiermaker Capaciteitsmanagement en Procesverbeteringen, die onze sector verder ‘in control’ brengt en samen met ons stappen zet in een betere sturing op onze orderportefeuille en verbeteringen weet te organiseren in onze werkprocessen? Gaat jouw hart sneller kloppen van werken in een sector met een hoge ambitie, een goede sfeer en aan projecten die ons verder helpen nu en in de toekomst? Dan zoeken wij jou!

  • Tarief is all-in maximaal €110,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, BYOD, excl. BTW).
  • WO Bedrijfskunde of Bedrijfskundige informatiekunde of gelijkwaardig.
  • Opleiding Lean Blackbelt of gelijkwaardig
  • Werkervaring bij een gemeentelijk organisatie. Aan te tonen aan de hand van minimaal 2 representatieve referenties. Referenties verplicht.
  • Kennis van Business Intelligence en kwaliteitssystemen.
  • Resultaatgerichte en daadkrachtige pro-actieve werkhouding met een dienstverlenend karakter.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Ontwikkeld analytisch vermogen; in staat snel de kern van informatie te vinden en de juiste informatie uit complexe gegevens te halen.
  • Gevoel voor maatschappelijke ontwikkelingen; oog hebben voor de wereld om je heen, zowel sociale alsook technologische, economische en bestuurlijke ontwikkelingen.
  • Flexibiliteit: eigen stijl, benadering en gedrag kunnen aanpassen aan wisselende eisen en omstandigheden.

Interviewplanning

De interviews/gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 12 juni a.s. Je dient hier rekening mee te houden.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners