Interim Kwartiermaker Bedrijfsvoering #KRTZ7647465 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Kwartiermaker Bedrijfsvoering #KRTZ7647465

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 april 2022
Reageren tot 20 april 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De organisatie wordt aangepast waarbij met name de aan bedrijfsvoering verbonden taken worden samengebracht in één nieuw te vormen afdeling.  De organisatie is nu vormgegeven door een directieteam met daarbinnen een tweetal clusters van teams. Behoefte bestaat er aan versterking van de integrale werkwijze, in control komen vanuit bedrijfsvoering en versterking van het leiderschap. Tegen die achtergrond wordt de organisatie in 2022 vormgegeven door het opzetten van een drietal hoofdafdelingen. De nieuwe gevormde afdeling bedrijfsvoering is er daar één van.

In de afdeling bedrijfsvoering komen de teams: Juridische Zaken en Veiligheid, Financiën, Communicatie, Personeel en Organisatie, Informatie & Automatisering, Facilitaire Zaken. Enkele teams kennen een teamleider en enkele teams een coördinator. Van alle teams is een doorkijk gemaakt van de verbeteringen die binnen het team plaats moeten vinden.

Van de kwartiermaker wordt verwacht dat hij/zij meewerkt aan de concretisering van de verbeterplannen van de teams. Dat hij leiding geeft aan de realisatie daarvan en  binnen de teams de vereiste basis verder op orde brengt. Voor de afdeling als geheel stelt hij een dienstverleningsconcept op dat past bij de vraag van de andere afdelingen/teams en maakt een start met de implementatie daarvan.

De kwartiermaker Bedrijfsvoering is lid van het managementteam en helpt daarbinnen mee met de aansturing van de organisatieontwikkeling, het bepalen van de strategie voor de nabije toekomst en het sluiten van de bestuurlijke contracten over de te leveren producten en diensten.

Eisen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met het bouwen van een afdeling Bedrijfsvoering binnen een gemeentelijke overheid (benoem dit duidelijk in het cv.);
3. Beschikbaar vanaf uiterlijk 1 mei 2022;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het bouwen van een afdeling Bedrijfsvoering binnen een gemeentelijke overheid (benoem dit duidelijk in het cv.);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de concretisering van verbeterplannen van teams (benoem dit duidelijk in het cv.);
6. Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van een financiële strategie om de positie van de gemeente structureel te versterken.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners