Interim Kwartiermaker Bedrijfsbureau – regio Tilburg #KRTZ3036448

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 februari 2024
Reageren tot 11 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Tilburg
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Kwartiermaker Bedrijfsbureau (16 uur) 

Locatie: omgeving Tilburg
Startdatum: 20 februari 2024
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering: Ja

Uiterste reactiedatum tot en met: 12 februari 2024 om 16:00 uur

We zijn op zoek naar een Kwartiermaker voor het opzetten van een bedrijfsbureau.

De volgende werkzaamheden dienen daarbij opgepakt te worden:

  • opzetten van een bedrijfsbureau, waarin alle ondersteunende diensten voor het primaire proces opgenomen zijn. Denk onder andere aan inkoop, planning, kwaliteitscontrole en financiën;
  • implementeren van projectmatig creëren, inclusief het begeleiden van projectleiders;
  • in beeld brengen geschikte software om optimale invulling te geven aan het primaire proces;
  • in beeld brengen van de werkvoorraad op werkplekniveau en dit verwerken in een planning op werkplekniveau;
  • in beeld brengen waar opdrachten vandaan komen;
  • begeleiden van projectleiders bij de uitvoering van hun opdrachten. Denk daarbij aan ondersteuning bij het opstellen van opdrachtbrieven, planningen, financiële overzichten etc.

Scope ligt bij de teams Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening, Economische zaken, Recreatie & Toerisme.
Daarnaast ben je sparringpartner van het afdelingshoofd over vragen als:

  • welke (procesmatige en inhoudelijke) rollen/functies worden gemist?
  • aanpassingen van de bedrijfsvoering aspecten, als standaarden, inkoop en financiering
  • hoe kennis en expertise te borgen en uit te wisselen?
  • hoe borgen we structurele middelen in de begroting?
  • hoe organiseren we (bestuurlijke) vragen / opdrachten?

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

Jij bent de juiste persoon voor deze functie omdat:

  • je een opleiding op hbo of wo-niveau;
  • aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij of in opdracht van een gemeente
  • minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met organisatie-inrichting en -ontwikkeling
  • beschikbaar vanaf 20 februari tot en met eind 2024

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners