Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Project secretaris, Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Junior Programmasecretaris PMO (32 – 36 uur)Â
Locatie: Arnhem/hybride
Startdatum: begin juli 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €65,- all-in, excl. BTW
Uiterste reactiedatum: 20 juni 2023 om 16:00 uur
Als programmasecretaris ben jij verantwoordelijk voor:Â
- Organisatie en administratieve voorbereiding van de diverse belangrijke Programma overleggen en strategische sessies.
- Documenteren en archiveren van voor het programma relevante documenten in overleg met de programmamanager.
- Bijhouden stakeholderoverzicht en bijbehorende stakeholders lijst.
- Faciliteren bij inkoopproces medewerkers, verantwoordelijk voor onboarding nieuwe teamleden en bijhouden van medewerkersadministratie en contractverlengingen.
- Helpen bij het opstellen van de programma kwartaalrapportages, bewaken en (tijdig) genereren van specifieke financiële rapportages.
- Het verder inrichten en verbeteren van de administratie- en informatievoorziening en planning, analyse- en sturingssystemen binnen het programma
- Bewaken van tijdige en kwalitatief hoogwaardige oplevering van ingekochte (project)specifieke diensten en heeft hierin een coördinerende en controlerende rol.
- Verzorgen en opzetten communicatie samen met de afdeling communicatie o.a.: opstellen communicatieplan en bijhouden van integrale planning, organisatie van 1 kennissessie per jaar, zorgdragen voor (in)formele berichtgeving/ informatieverstrekking, opstellen van nieuwsberichten, verbindende schakel vormen tussen mensen en deelprojecten.
- Tijdig signaleren van verbeterpunten, knelpunten, issues, wensen e.d. binnen het eigen taakgebied.
Â
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
- Tarief is all-in maximaal €65,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- dient per begin juli 2023Â beschikbaar te zijn.Â
- 32-36 uur per week beschikbaar
- in het bezit van rijbewijs B en is bereid tot reizen in heel Nederland
- beschikt minimaal over een HBO bachelor diploma
- kennis van en ervaring met werken bij de overheid, politieke en bestuurlijke processen
- ervaring met ondersteunen van het management van een programma/project en/of soortgelijke organisatie op het gebied van administratieve, organisatorische, logistieke en inhoudelijke aspecten
- werkervaring opgedaan binnen multidisciplinaire (IT)projecten of programma's binnen overheid of vergelijkbare organisaties waarbij communicatie, data-analyse en/of privacy aspecten centraal staan
- specifiek ervaring op gebied van budgetbeheer / monitoring budgetuitputting
- ervaring op gebied van contract beheer en contractueel vastleggen van wijzigingen en/of informatiebeveiliging
Interviewplanning
De selectiegesprekken worden gevoerd op  op 27-06-2023 en 29-06-2023. Het verzoek is om deze data vrij te houden.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.