Interim Junior Programmasecretaris PMO – Arnhem #KRTZ1297138

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2023
Reageren tot 20 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Junior Programmasecretaris PMO (32 – 36 uur) 

Locatie: Arnhem/hybride
Startdatum: begin juli 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €65,- all-in, excl. BTW

Uiterste reactiedatum: 20 juni 2023 om 16:00 uur

Als programmasecretaris ben jij verantwoordelijk voor: 

  • Organisatie en administratieve voorbereiding van de diverse belangrijke Programma overleggen en strategische sessies.
  • Documenteren en archiveren van voor het programma relevante documenten in overleg met de programmamanager.
  • Bijhouden stakeholderoverzicht en bijbehorende stakeholders lijst.
  • Faciliteren bij inkoopproces medewerkers, verantwoordelijk voor onboarding nieuwe teamleden en bijhouden van medewerkersadministratie en contractverlengingen.
  • Helpen bij het opstellen van de programma kwartaalrapportages, bewaken en (tijdig) genereren van specifieke financiële rapportages.
  • Het verder inrichten en verbeteren van de administratie- en informatievoorziening en planning, analyse- en sturingssystemen binnen het programma
  • Bewaken van tijdige en kwalitatief hoogwaardige oplevering van ingekochte (project)specifieke diensten en heeft hierin een coördinerende en controlerende rol.
  • Verzorgen en opzetten communicatie samen met de afdeling communicatie o.a.: opstellen communicatieplan en bijhouden van integrale planning, organisatie van 1 kennissessie per jaar, zorgdragen voor (in)formele berichtgeving/ informatieverstrekking, opstellen van nieuwsberichten, verbindende schakel vormen tussen mensen en deelprojecten.
  • Tijdig signaleren van verbeterpunten, knelpunten, issues, wensen e.d. binnen het eigen taakgebied.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €65,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • dient per begin juli 2023 beschikbaar te zijn. 
  • 32-36 uur per week beschikbaar
  • in het bezit van rijbewijs B en is bereid tot reizen in heel Nederland
  • beschikt minimaal over een HBO bachelor diploma
  • kennis van en ervaring met werken bij de overheid, politieke en bestuurlijke processen
  • ervaring met ondersteunen van het management van een programma/project en/of soortgelijke organisatie op het gebied van administratieve, organisatorische, logistieke en inhoudelijke aspecten
  • werkervaring opgedaan binnen multidisciplinaire (IT)projecten of programma's binnen overheid of vergelijkbare organisaties waarbij communicatie, data-analyse en/of privacy aspecten centraal staan
  • specifiek ervaring op gebied van budgetbeheer / monitoring budgetuitputting
  • ervaring op gebied van contract beheer en contractueel vastleggen van wijzigingen en/of informatiebeveiliging

Interviewplanning

De selectiegesprekken worden gevoerd op  op 27-06-2023 en 29-06-2023. Het verzoek is om deze data vrij te houden.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 5 aug 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 jul 2024    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Overig (Administratief)
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 15 jul 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 jul 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners