Interim Jr. Servicedesk Medewerker ICT #KRTZ6550798

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 april 2023
Reageren tot 4 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Uden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Jr. Servicedesk medewerker ICT (36 uur) 

Locatie: Uden en Zeeland
Startdatum: 1 juni 2023
Einddatum: 1 januari 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 5 mei 2023 om 16:00 uur

Als Servicedesk medewerker ondersteun je medewerkers en klanten bij het gebruik van ICT. De werkzaamheden worden voornamelijk verricht vanaf de locaties Uden en Zeeland, maar het kan ook voorkomen dat je colocaties moet bezoeken voor het oplossen van storingen of bij het assisteren van projecten. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van serviceverzoeken en zorgt ervoor dat die snel en vakkundig worden opgelost.
Het doel van deze opdracht is er mede voor te zorgen dat wij onze afspraken met betrekking tot het beheren van ICT-systemen en overeengekomen serviceniveaus kunnen nakomen richting de organisatie.

Dit ga je doen:

  • Je beheert laptops en telefoons en bent verantwoordelijk voor gebruikersbeheer. Je lost vragen waar mogelijk zelf op of speelt ze door naar de 2e lijn systeembeheer of leveranciers. Je bewaakt de status van meldingen en voorziet andere behandelaars van informatie en prioriteiten. 
  • Je onderhoud contacten met de uitvoering en leveranciers en je houd regie op de dienstverlening. Je houdt hulpvragers op de hoogte van de voortgang. Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan. 
  • Je zorgt voor het oplossen van storingen, voortkomende uit gemelde incidenten, wijzigingen en signaleringen uit het monitoringsysteem. 

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het uitvoeren van geaccordeerde upgrades en updates;
  • Preventief en correctief onderhouden van ICT binnen de contractvoorwaarden; 
  • Uitvoeren van diverse werkzaamheden die voortvloeien uit de SLA’s en contracten; 
  • Opstellen en up-to-date houden van documentatie, handleidingen en de CMDB;
  • Het registreren, verwerken en afsluiten van serviceverzoeken in het service informatiesysteem (Topdesk). 

Verder help je het team mee ontwikkelen in het verbeteren van de dienstverlening, het structureren van de dagelijkse taken en het professionaliseren van de afhandeling.  

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

Wij zoeken een échte teamplayer. Je bent communicatief sterk en je brengt met enthousiasme jouw ervaring in om onze skilled servicedesk naar een hoger niveau te tillen.  

Jouw competenties: 

  • Je beschikt over een flinke dosis eigenaarschap, je bent ondernemend, leergierig en toont initiatief. 
  • Je bent communicatief vaardig, sociaal, representatief en flexibel.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, je bent deskundig en betrouwbaar.
  • Je bent resultaatgericht en in staat vooruit te kijken en te anticiperen waar nodig.

Daarnaast:

  • Tarief is maximaal €35,- all-in (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Beschikbaar omstreeks 1 juni 2023, of uiterlijk per 1 juli 2023. Voor minimaal 3 dagen per week op locatie (Uden) beschikbaar;
  • Beschikt minimaal over een diploma voor de MBO opleiding ICT niveau 4;
  • Beschikt over een afgeronde opleiding ITIL foundation of vergelijkbaar;
  • Minimaal 1 jaar of langer werkervaring als servicedesk medewerker;
  • Werkervaring als eerste lijn systeembeheerder of werkervaring binnen de overheid op de servicedesk;
  • Je hebt kennis van en ervaring met: Office 365, Microsoft Teams (Telefonie/rooms/etc), Azure Active Directory, Microsoft Intune en Topdesk.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 mei (middag) of donderdag 11 mei (ochtend).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners