Interim Jr. Medewerker Functioneel Beheer #KRTZ2481901

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2020
Reageren tot 27 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het cluster bedrijfsvoering monitort, controleert en verbetert de dienstverlening en de kwaliteit. De dienstverlening moet op een zo efficiënt mogelijke manier worden uitgevoerd. Hierbij moet een vertaalslag worden gemaakt van (landelijk) beleid naar de gewenste dienstverlening. Ter versterking van het cluster Bedrijfsvoering zoeken we per 1 januari 2021 een: Young professional functioneel beheer (m/v)

Opdracht:
In deze 6 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Het operationaliseren van de (bestuurlijke) informatievoorzieningen:
  2. Periodiek opstellen van management -en sturingsrapportages op operationeel, tactisch en strategisch niveau en beschikbaarheid van informatie door middel van real-time dashboards
  3. Optimaliseren van informatieprocessen binnen het Sociaal Domein
  4. Ondersteunen bieden bij het implementeren van verbetermaatregelen ten behoeve van datakwaliteit binnen de werkprocessen van het Sociaal Domein
  5. Verzamelen van data, analyseren van trends.
  6. Toepassen van nieuwe ontwikkelingen rond BI-tools.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Direct beschikbaar op 1 januari 2021.
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als junior medewerker bedrijfsvoering;
4. Aantoonbare werkervaring met het operationaliseren van rapportages door middel van dashboards;
5. Aantoonbare werkervaring met het verzamelen van data, analyseren van trends en dit rapporteren binnen het Sociaal Domein door middel van dashboards;
6. Aantoonbare kennis van en affiniteit met het gemeentelijke Sociaal Domein.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners