Interim Jr. IT Servicedeskmedewerker #KRTZ9880500

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 september 2022
Reageren tot 15 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 38 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We are looking for a: IT Service Desk Officer

The IT Service Desk Officer provides front line support to our community through the Service Desk located in Eindhoven. The IT Service Desk is a skilled Service Desk with a high percentage of 1st call resolution. You will perform root cause and metrics analysis on incoming customer issues with a goal of identifying trends. You are expected to manage the communication process for incidents and issues out to the greater  organization. You will engage other Service teams as required to ensure timely resolution of incoming customer issues.

Day to day

• Engage our customer base through the intake of calls via the Service Desk;
• Develop an approach for analyzing Service Desk metrics. Analyze incoming calls identifying trends and potential risk areas. Communicate findings to Services Management and overall Supply Management;
• Perform and manage the post issue root cause analysis. Identify opportunities for future avoidance of recurring issues and improve stability;
• Managing (when necessary) the individual and general communications out to the IT customer base with regard to incidents/problems and outages.

Eisen:

  • Tarief max €40 (all-in, excl BTW)
  • Vocational or bachelor’s degree in IT;
  • Customer focused and service oriented;
  • Basic knowledge of business, IT processes and related technologies;
  • Great verbal and written communication skills, Dutch and English.
  • You are • Team player; • Flexible in working hours; • Customer Focused; • Experienced in customer interaction e.g. phone and written skills;
  • Quality driven and results oriented and ready to go above and beyond to deliver results;
  • Able to work in a very fast-paced, open environment;
  • Fluent in English and Dutch in speech and writing.
  • De eerste maand is werken op kantoor een must 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Business analist
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 10 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, Personeelsplanner, Overig (Administratief)

Onze partners