Interim Jr. Functioneel Beheerder – Breda #KRTZ7896208

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 juni 2024
Reageren tot 26 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2025
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Jr. Functioneel Beheerder (32 uur)

Locatie: Breda/hybride
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: zsm
Einddatum: januari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja, uurtarief €70,-, all-in excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: z.s.m, uiterlijk 27 juni 2024 – 16:00 uur

Wil jij een cruciale rol spelen in het moderniseren van onze digitale werkplek? Heb jij de expertise om onze applicaties te beheren en het ICT-landschap te optimaliseren? Dan ben jij de functioneel beheerder die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Als functioneel beheerder kantoorautomatisering ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beheer en onderhoud van diverse applicaties, waaronder Microsoft Office 365, Djuma, en audiovisuele middelen. Je speelt een sleutelrol bij de implementatie van deze laatste. Jij bent de schakel tussen de gebruikers en ons ICT-team en denkt mee over de afstemming tussen werkprocessen en het applicatielandschap. Je zorgt ervoor dat gebruikers optimaal kunnen profiteren van de beschikbare systemen door hen te adviseren en te trainen.

Functie-inhoud:

  • Implementatie van Office 365: Vooral Teams in combinatie met SharePoint.
  • Uitrol van programma’s: Vervangen van alle middelen en inrichting van nieuwe ruimtes met een focus op uniformiteit en gebruikersgemak.
  • Functionele ondersteuning: Mogelijke implementatie van digitale lockers.
  • Impactanalyse en planning: Voor het reserveren van ruimtes in het nieuwe kantoorconcept.

Gevraagde competenties:

  • Analytisch vermogen
  • Communicatief vaardig
  • Innoverend vermogen
  • Samenwerken

Waarom bij ons?

Wij bieden jou een dynamische werkomgeving waarin jouw bijdrage direct zichtbaar is en het verschil maakt. Je krijgt de kans om innovatieve oplossingen te implementeren en onze digitale werkplek naar een hoger niveau te tillen. Samenwerking en professionaliteit staan bij ons hoog in het vaandel, en we geven je de ruimte om te groeien en je vaardigheden verder te ontwikkelen.

Ben jij de functioneel beheerder die wij zoeken?

Solliciteer nu en help ons om een moderne, efficiënte en gebruiksvriendelijke digitale werkplek te realiseren!

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €70,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Ten minste 2 jaar werkervaring als (junior) functioneel beheerder.
  • Vermogen om complexe omgevingen en situaties snel te overzien.
  • Kennis en ervaring met Office 365 en informatiebeheer.
  • Ervaring in de overheidssector.

Overige informatie

  • Letop! Je dient op 17 juni beschikbaar te zijn voor een intakegesprek.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners