Interim IT Servicedesk Medewerker – Eindhoven #KRTZ9913645

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 maart 2024
Reageren tot 21 maart 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 april 2024
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: IT Servicedeskmedewerker (40 uur) 

Locatie: Eindhoven / thuis
Startdatum: zsm
Einddatum: 4 april 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €40,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja,(bruto salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 22 maart 2024 om 09:00 uur

We are we looking for a IT Servicedesk Officer:

  • MUST live within an hour of the office in Eindhoven;
  • Someone who is interested in working and growing in this role for a longer period of time;
  • Basic knowledge of business, IT processes and related technologies. (experience in IT is a must-have);
  • Knowledge of- and/or experience within financial/banking sector;
  • Vocational or bachelor’s degree in IT;
  • Customer focused and service oriented;
  • Great verbal and written communication skills, Dutch and English.

The IT Service Desk Officer provides front line support to our Global community through the Service Desk located in Eindhoven. The IT Service Desk is a skilled Service Desk with a high percentage of 1st call resolution. You will perform root cause and metrics analysis on incoming customer issues with a goal of identifying trends. You are expected to manage the communication process for incidents and issues out to the greater organization. You will engage other Service teams as required to ensure timely resolution of incoming customer issues.

Day to day:

  • Engage our customer base through the intake of calls via the Service Desk.
  • Develop an approach for analyzing Service Desk metrics. Analyze incoming calls identifying trends and potential risk areas. Communicate findings to Services Management and overall Supply Management.
  • Perform and manage the post issue root cause analysis. Identify opportunities for future avoidance of recurring issues and improve stability.
  • Managing (when necessary) the individual and general communications out to the IT customer base with regard to incidents/problems and outages.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €40,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Team player
  • Flexible in working hours
  • Customer Focused
  • Experienced in customer interaction e.g. phone and written skills
  • Quality driven and results oriented and ready to go above and beyond to deliver results.
  • Able to work in a very fast-paced, open environment.
  • Fluent in English and Dutch in speech and writing.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners