Interim IT Service Desk medewerker – Arnhem #KRTZ4306351

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 januari 2024
Reageren tot 15 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: IT Servicedesk medewerker (40 uur) 

Locatie: Arnhem
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 16 januari 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een: Service Desk Officer

Voor de IT Servicedesk, zijn we op zoek naar een IT Servicedesk medewerker. We zoeken iemand die bij voorkeur 3 talen beheerst: Nederlands, Engels en Duits.

Wat ga je doen als medewerker IT Servicedesk m/v (1 FTE, Arnhem)?

Als IT Servicedesk medewerker zorg je voor een goede aanname, registratie, toewijzing en afhandeling van meldingen en storingen die binnen komen bij de IT Servicedesk. Dit doe je conform ITIL in Topdesk, het Servicemanagement product dat we gebruiken. We werken volgens het skilled Servicedesk principe, hierbij gaan we er vanuit dat er zoveel mogelijk vragen in de eerste lijn worden opgelost. We verwachten dat je een eerste analyse doet naar aanleiding van een klantvraag en indien mogelijk de klant een oplossing biedt. Daarnaast help je graag andere collega’s op weg die van jouw expertise gebruik kunnen maken. Het grootste deel van de klantvragen komt telefonisch binnen of via onze Self Service Portal.

Om wij vanuit Nederland te kunnen ondersteunen zijn we op zoek naar iemand die we voor al onze klanten kunnen inzetten. Dat betekent dat we op zoek zijn naar iemand die zowel de Nederlandse, als de Duitse en de Engelse taal machtig is. De IT Servicedesk is op dit moment open van 8.00 tot 16.30 uur, maar het kan zijn dat deze openingstijden in de toekomst worden uitgebreid.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €82,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als Java / JEE ontwikkelaar;
  • Kennis van OO design en design patterns;
  • Kennis van Continuous Delivery en geautomatiseerd testen (Jenkins, SonarCube, Git, Maven, XL Deploy, Fitnesse en Cucumber);
  • Kennis van applicatieservers (Quarkus), middleware (OSB, maar gaan richting Kafka), operating systems (Linux en diverse databases (Oracle, SQL Server);
  • Goede beheersing van Nederlandse (must) en Engelse taal, mondeling en schriftelijk;
  • Deelnemen aan de storingsdienst;
  • Minimaal 2 kantoordagen, incidenteel 3 (bij bijvoorbeeld kwartaalplanningen).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners