Interim IT Productspecialist M365 – Zwolle #KRTZ6100582

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 januari 2024
Reageren tot 21 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: IT Productspecialist M365 (36 uur) 

Locatie: Zwolle/Utrecht, landelijk en thuis
Startdatum: 1 juni 2024
Einddatum: 30 november 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, max tarief €75,- (all-in excl. BTW)
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 22 januari 20204 om 16:00 uur

Als Expert productspecialist Microsoft 365 help je mee aan de ontwikkeling van één van de digitale samenwerkingsplatforms. Vanuit jouw rol ben je verantwoordelijk voor dagelijks beheer en ondersteun je bij de vertaling van de klantvraag naar de inrichting van Microsoft 365. Jij bepaalt als Expert productspecialisten de impact van wijzigingen binnen Microsoft 365 op de gebruikersorganisatie en informeert de organisatie over deze wijzigingen en de mogelijke impact. Je levert ondersteuning aan gebruikers op het gebied van de diverse Microsoft 365 producten. Daarnaast adviseer je (operationele) teams over het gebruik van Microsoft 365 producten binnen hun (werk)processen.  

Als productspecialist werk je landelijk. Je verricht werkzaamheden vanuit de locaties of vanuit huis. Verder werk je ook regelmatig op een locatie in het land.

Als Expert productspecialist richt jij je voornamelijk op het beheer en de verbetering van applicaties. Het aantal gebruikers van een applicatie kan variëren van enkele tientallen tot meer dan 50.000 gebruikers. Aan de toepassingen worden hoge kwaliteitseisen gesteld: ze moeten vaak 24/7 beschikbaar zijn.   

Je bent een informatiedeskundige die de brug slaat tussen ICT'ers en eindgebruikers. Je organiseert gebruikersoverleggen, neemt deel aan expertgroepen en begeleidt eventueel stagairs en/of nieuwe collega’s.

Verder draag je zorg voor het:

  • Coordineren, samenvatten en beantwoorden van gebruikersvragen en -verzoeken;
  • Managen van 2e en 3e lijns supportvragen
  • Documenteren van de applicaties (voor gebruikers-, beheerders- en opleidingsdocumentatie);
  • Geven van voorlichting en instructies over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden binnen applicaties;
  • Bieden van advies en ondersteuning bij het specificeren en testen van gewenste verbeteringen.
  • Op de hoogte blijfven van Microsoft 365 ontwikkelingen.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €75,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW)
  • Een afgerond diploma op minimaal HBO niveau (bachelor) in de richting van ICT.
  • In de afgelopen 8 jaar, aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring met functioneel beheer op Microsoft 365 producten, specifiek op Teams en Sharepoint.
  • In de afgelopen 8 jaar, aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring met het implementeren in de gebruikersorganisatie (adoptie) van de Microsoft 365 omgeving.
  • Minimaal 4 jaar werkervaring binnen een Agile/Scrum team.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met het opstellen van functionele specificaties, processen en procedures voor Microsoft 365 producten.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met processen binnen de informatievoorziening met change-, problem- en incidentproces.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het functioneel beheer van applicaties met minimaal 20.000 gebruikers.
  • In het bezit van een Microsoft training MS-700 certificaat.
  • Werkervaring met lifecyclemanagement.
  • In de afgelopen 5 jaar, minimaal 4 jaar werkervaring met PowerPlatform.
  • In het bezit van een Microsoft training PL-900 certificaat is pré.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 21 apr 2024    Expertise: Applicatiebeheerder, Servicedesk medewerker, Functioneel beheerder
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 17 apr 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 17 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Managementassistent, Overig (Project management Ondersteuning), Overig (Sociaal Domein), Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 13 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)

Onze partners