Interim IT Contract Manager #KRTZ2578997

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 november 2022
Reageren tot 17 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Velsen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We zijn op zoek naar een IT Contract Manager

Wil jij verantwoordelijkheid hebben en impact maken? Voel jij je thuis in de meest complexe technische productieomgeving? Wil jij samen werken aan het toonaangevende bedrijf dat duurzaam is in alle opzichten? Ook in deze dynamische tijden, werven wij nog steeds nieuwe medewerkers. Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor het managen, beheren, vernieuwen en uitonderhandelen van de “Other Spend” op het gebied van diensten, producten en inhuur van IT specialisten (ongeveer 20Mln/jaar), waarbij elk ongeveer 50% van de portfolio heeft. Je staat hiertoe in direct contact met de interne klanten en aanvragers en bent de spil in het bepalen van de juiste vraag en behoefte, zodanig dat er kost efficiënt kan worden ingekocht. Aan de andere kant onderhoudt je de leveranciers relaties en ziet erop toe dat afspraken met leveranciers correct zijn vastgelegd.

Kerntaken:

  • Je maakt nieuwe contracten en verlengingen op tijd concreet mbt de vraag, onderhandelt met leveranciers, ziet toe op de interne goedkeuring, managed het tekenproces en neemt daarna het contract in beheer; dit alles samen met jouw collega’s bij de afdeling inkoop.
  • Je beheert en managed de aan jou toegewezen portfolio, waaronder het toezien op de afspraken en verplichtingen, valideren en afhandelen, bewaken van betalingen, etc
  • Je ziet erop toe dat na goedkeuring in SAP door inkoop een Purchase Order wordt aangemaakt en aan leverancier wordt toegezonden en (laat) deze verwerken in administratie
  • Je faciliteert bij het oplossen van problemen inzake betalingen en leveringen samen met leverancier en interne collega’s.
  • Je maakt periodieke rapportages and forecasts
  • Je beantwoord vragen uit de business over budgetten, facturen, etc.
  • Je draagt samen met je collega’s bij aan ideeën over (noodzakelijke) veranderingen in de (administratieve) processen, producten of diensten.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Maximaal uurtarief €75,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO4 of HBO diploma
  • Je beschikt over relevante werkervaring op het gebied van IT contractmanagement
  • Je bent in staat om gegevens van (externe) contacten te verzamelen en grondig inzicht te krijgen in informatiebehoefte.
  • Je hebt het vermogen om heldere en begrijpelijke rapporten, presentaties en aanbevelingen te maken
  • Je voelt zich thuis in een omgeving met snelheid en een veelheid van onderwerpen

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners