Interim Informatiemanager – regio Utrecht #KRTZ9605507

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 februari 2024
Reageren tot 12 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 mei 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Informatiemanager (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 13 februari 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een interim Informatiemanager! Vanuit jouw expertise werk je strategisch niveau aan vraagstukken op het snijvlak van IT, informatie en organisatie. Vanuit een stevige expertise op het gebied van informatiemanagement bekijk je deze vraagstukken integraal. Je bent de verbindende factor vanuit informatiemanagement naar (de teams uit) het primair proces en werkt samen met de andere disciplines van bedrijfsvoering. Daarnaast ben je de schakel tussen  onze organisatie en de regionale ICT-dienst.

Taken waar jij je in deze opdracht mee bezig houdt zijn:

  • Je actualiseert en herijkt het projectenportfolio voor de uitvoering van het informatiebeleid, in overleg met de relevante stakeholders;
  • Je adviseert de organisatie en het bestuur over de (inrichting en ontwikkeling van) de informatievoorziening;
  • Je neemt deel aan het I-advies overleg van de Regionale ICT-dienst;
  • Je zit het Information Change Advisory Board (ICAB) voor, dat initiatieven op het gebied van informatievoorziening beoordeelt en de informatiearchitectuur bewaakt;
  • Je zet jouw kennis in bij lopende projecten op het gebied van informatiemanagement. Denk aan projecten omtrent de informatiehuishouding, de borging van MS365 binnen de organisatie, datamigratie en de aanbesteding van de applicaties voor basisregistraties en ons nieuwe financiële systeem.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Informatiemanager / Informatieadviseur;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met strategische advisering op het gebied van informatiemanagement;
  • Aantoonbare werkervaring met de vertaling van beleid naar de concrete inrichting van het informatielandschap (benoem hier een concreet voorbeeld van in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met procesmanagement op het gebied van IT en Informatiemanagement bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke advisering op het gebied van informatie managent;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als informatiemanager/informatieadviseur bij een gemeente.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners