Interim Informatiemanager #KRTZ4352627

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2022
Reageren tot 11 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 april 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als informatiemanager sociaal domein ga je aan de slag in de veelzijdige rol van processpecialist, projectmanager, informatiearchitect en informatieadviseur. Samen met je collega’s en informatiemanagers geef je het informatie- en datamanagement vorm. Innovatie is daarbij een uitgangspunt. De opzet van professionele informatiemanagement levert hier een belangrijke bijdrage aan.

  • De strategie en visie vertaal je naar een informatiestrategie.
  • Je maakt doorlopend de vertaling van externe ontwikkelingen in de informatiestrategie.
  • Je bent verantwoordelijk voor de samenhang in het gehele informatiedomein.
  • Je geeft vorm aan de innovatie- en digitaliseringsagenda door die te vertalen naar een meerjarige projectenkalender c.q. uitvoeringsprogramma incl. begroting.
  • Je initieert nieuwe projecten, stelt projectplannen op en geeft leiding aan projectgroepen.
  • Je stuurt I&D professionals aan die een rol vervullen binnen het informatiedomein.
  • Je bent accountmanager en sparringpartner voor de interne stakeholders en onze partners in de regio.
  • Je begrijpt de wettelijke opgaven en kaders binnen het Sociaal Domein en de daarmee samenhangende processen. Je bent dé adviseur op het terrein van de informatievoorziening.
  • Je volgt de ontwikkelingen bij gemeenten en die van de ketenpartners op de voet, je kent de opgaven en ontwikkeldoelen van de organisaties. Je weet complexe organisatorische vraagstukken te vertalen naar informatiekundige antwoorden.

Je bent en blijft daarover in gesprek, analyseert vragen, nieuwe wet- en regelgeving en zoekt samen met de organisaties naar innovatieve oplossingen. Je schrijft daartoe businesscases en brengt op basis daarvan gevraagd en ongevraagd advies uit.

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Een afgeronde HBO Bachelor opleiding informatiemanagement of bedrijfskunde;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het sociaal domein van de gemeentelijke overheid;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als informatiemanager/business analist binnen het sociaal domein;
    • Aantoonbare werkervaring met informatie-architecturen binnen een gemeente (Duidelijk benoemd in het CV);
    • Aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie met focus op informatieprojecten (Duidelijk benoemd in het CV);
    • Bereid om bij goed functioneren in dienst te treden bij de opdrachtgever.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

    Onze partners