Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
SSC levert aan haar klanten een verscheidenheid aan diensten en producten op het gebied van digitale werkomgevingen. Het brengen van applicatie(-functionaliteiten) naar de eindgebruiker staat hierbij centraal. Deze diensten & producten zijn volop in ontwikkeling met de introductie van nieuwe technologieën én met de vernieuwing vanuit de processen van de klant. De Support Medewerker draagt bij aan het oplossen van verstoringen en uitvoeren van serviceverzoeken.Â
De Support Medewerker werkt in teamverband en durft collega’s uit te dagen in het verbeteren van kennis en vaardigheden. De Support Medewerker gaat constructief om met feedback en durft dat ook zelf te geven.
Eisen
1. Werkervaring voor werkzaamheden:
 – 1e lijns support
 – Telefonische ontvangst van meldingen
 – Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken.
 – Inschakelen van specialisten
 – Rapportage en proactieve monitoring
2. Werkervaring in kennisgebieden:
 – Skilled ServiceDesk
 – Uitgifte devices
 – Problem Management
3. Denkniveau/Opleiding: MBO4
4. Technische inhoudelijke kennis: (gecertificeerde kennis):
 – MSCA Windows 10
 – MSCA Windows 7
 – TopDesk
 – ITIL
 – Lean verbeteringen aandragen en uitwerken)
6. Competenties:
 – Klantgerichtheid,
 – Resultaatgerichtheid
 – Accuraat
 – Analyseren
 – Samenwerken
 – Omgevingsbewustzijn