Interim ICT Servicedeskmedewerker #KRTZ4114306

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juni 2021
Reageren tot 7 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Moerdijk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Omgeving

De frontoffice voert zowel servicedesk- als werkplekbeheer gerelateerde werkzaamheden uit. Het zwaartepunt van de Servicedesk ligt bij een volledige en juiste intake van vragen en het oplossen van 1e lijns vraagstukken op afstand. Daar waar de ondersteuning niet op afstand geboden kan worden, vormt Werkplekbeheer het verlengstuk van de Servicedesk door ondersteuning te bieden op de locaties van de deelnemers. Daarnaast is werkplekbeheer gericht op het beheren, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers.

De medewerkers van de frontoffice staan in direct contact met de gebruikers van de deelnemers en bepalen daarmee in belangrijke mate  het “gezicht” van ICT.

Functiebeschrijving   

Wij zijn op zoek naar collega's  die in eerste instantie onze Servicedesk komen versterken maar ook in staat zijn om de collega’s van Werkplekbeheer te kunnen ondersteunen.

De opdracht

Zorg dragen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van meldingen en de uitgevoerde activiteiten.

Telefonische afhandeling van 1e lijns vraagstukken.

Oplossen van problemen met  betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering)

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • MBO+  werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond  het ICT vakgebied.
  • Uitstekende kennis van ICT;
  • Ruime aantoonbare ervaring met beschreven werkzaamheden bij een servicedesk;
  • Ervaring op het gebied van ondersteuning werkplekbeheer;
  • Kennis van en ervaring met moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur;
  • De ervaring om direct inzetbaar te zijn op de volgende systemen en tools:
  • Active Directory;
  • Director;
  • TOPdesk;
  • Windows 10;
  • Office 365;
  • Ivanti Workspace Control;
  • UMRA (geen must).
  • Klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen. 
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift (vertaling kunnen maken van ICT terminologie naar niet ICT en visa versa).
  • Werkt zorgvuldig en netjes
  • Zorgt ook bij het uitvoeren van routinewerk voor kwaliteit
  • Laat aandacht niet verslappen en laat geen werk liggen.
  • Blijft effectief functioneren onder druk
  • Representatief

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners