Interim ICT servicedesk medewerker #KRTZ3247184

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 mei 2023
Reageren tot 30 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: ICT servicedesk support medewerker (32 – 36 uur) 

Locatie: Arnhem en Zoetermeer
Startdatum: begin juli 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 31 mei 2023 om 16:00 uur

Als organisatie, afdeling Informatisering & Automatisering zijn we op zoek naar een IT servicedesk / support medewerker die ons team komt versterken en onze klanten kan helpen met hun technische problemen. Als IT service / support medewerker ben jij verantwoordelijk voor het bieden van eerstelijns ondersteuning aan klanten op het gebied van software, hardware en netwerkproblemen. Je bent ook verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en het uitvoeren van preventief onderhoud om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met onze diensten.

Een locatie in Arnhem en 2 locaties in Zoetermeer. De afdeling I&A heeft als standplaats Arnhem, waarbij we minimaal 1x per 2 weken aanwezig zijn op locaties in Zoetermeer.

Werkzaamheden:

  • Beantwoorden van klantvragen en het bieden van technische ondersteuning via telefoon, e-mail, ticketsysteem.
  • Identificeren en 1ste lijns oplossen van software, hardware en netwerkproblemen. Waar nodig in overleg met 2e lijns support.
  • Coördineren en communiceren met collega's en andere afdelingen om problemen op te lossen.
  • Escaleren van problemen naar de juiste afdeling indien nodig.
  • Uitvoeren van on-site support en werkplekbeheer.
  • Installeren, configureren, onderhouden en uitgifte van software en hardware.
  • Ondersteunen bij inzet van AV middelen t.b.v. onderwijs, bijeenkomsten en hybride vergaderingen.
  • Uitvoeren van preventief onderhoud op apparatuur om storingen te voorkomen.
  • Documenteren van technische procedures en oplossingen c.q. opstellen van een handleiding voor eindgebruikers.

De inzet is mede ter overbrugging van de vakantieperiode van de huidige servicedeskmedewerker.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €40,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • dient per begin juli 2023 beschikbaar te zijn. 
  • geen vakantie in de periode van 14-8-2023 tot en met 28-8-2023 en van 23-10-2023 tot en met 31-10-2023. 
  • bereid om gemiddeld eenmaal per twee weken naar Zoetermeer te reizen
  • in het bezit van rijbewijs B 
  • beschikt over minimaal een MBO niveau 4 diploma in IT of een vergelijkbaar vakgebied.
  • kennis van de volgende systemen: Kennis van een op basis van Microsoft ingerichte werkomgeving (Windows OS, M365, SharePoint, Teams, Office pakket, (Azure) Active Directory, InTune / EndPoint manager), Backup- en restore activiteiten.
  • kennis van Exact Synergy Enterprise t.b.v. ITIL processen (incident/change registratie & CMDB).
  • minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring IT-support of gerelateerde functie (korter dan 3 jaar gelden).
  • ervaring met ITIL processen; minimaal incident, change en configuration management
  • ervaring bij een overheidsorganisatie. 

De selectiegesprekken worden gevoerd op woensdag 7 juni 2023 in de middag en op vrijdag 9 juni. Het verzoek is om deze data vrij te houden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 5 aug 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 jul 2024    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Overig (Administratief)
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 15 jul 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 jul 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners