Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 18 februari 2020
Reageren tot 26 februari 2020
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Ridderkerk
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
36 uur
Soort contract
ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
ZZP tarief
€ 35 per uur
Salaris
€2.500 - 3.000 per maand
Branche
Overheid
Verlenging
Ja
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Beschrijving:Â
- De afdeling Advies en Automatisering (AA) beheert en levert de kennis, informatie en automatisering voor de processen zoals die door de organisatie worden uitgevoerd. Binnen de afdeling AA is het team Informatietechnologie (AAIT) verantwoordelijk voor de Servicedesk. De Servicedesk is een belangrijke schakel in de klantbediening.
Â
Als Skilled ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst van het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van 'de klant snappen' en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega's maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag!
•         Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
•         Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
•         Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen;
•         Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
•         Je service maakt het team ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs;
•         Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
•         Schrijven van gebruikershandleidingen;
•         Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB).
Eisen
- minimaal MBO-4 ICT-opleiding en is in bezit van een ITIL-certificaat
- minimaal 2 jaar ervaring als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker
- ervaring met;Â
- Apple smartphones en tablets;
- Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Airwatch;
- Office 365;
- Netwerkomgevingen.
- rijbewijs B
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Boxmeer Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024 Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024 Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)