ICT Servicedesk medewerker #KRTZ2090964

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 maart 2020
Reageren tot 7 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 per uur
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Advies en Automatisering (AA) beheert en levert de kennis, informatie en automatisering voor de processen zoals die door de organisatie worden uitgevoerd. Binnen de afdeling AA is het team Informatietechnologie (AAIT) verantwoordelijk voor de Servicedesk. De Servicedesk is een belangrijke schakel in de klantbediening.
 
Als Skilled ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst van het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van 'de klant snappen' en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega's maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag!
•          Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
•          Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
•          Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen;
•          Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
•          Je service maakt het team ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs;
•          Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
•          Schrijven van gebruikershandleidingen;
•          Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB).

Eisen

  • minimaal MBO-4 ICT-opleiding en is in bezit van een ITIL-certificaat;
  • minimaal 2 jaar ervaring als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker
  • Kennis van: 
  • Apple smartphones en tablets
  • Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Airwatch
  • Office 365
  • Netwerkomgevingen;
  • Rijbewijs B.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners