Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement > Projectmedewerker, Administratief > Management
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Tijdens de opdracht zal je de afdeling ICT coördineren door het structureren van werkzaamheden. Het betreft het verdelen van capaciteit op projecten en beheer activiteiten én het optimaliseren van de werkprocessen van de afdeling: het oplossen van storingen, de planning van vaste werkzaamheden en communicatie naar interne klanten. Daarnaast zal de opdrachtnemer zelf bijdragen aan het door-ontwikkelen van het landelijke informatiesysteem Screenit, en daarvoor verschillende projecten landelijk mede-uitvoeren/ ondersteunen. Het gaat daarbij om projecten die bijdragen aan de kwaliteit van de screening maar ook aan de uniformering van werkprocessen en applicaties richting de juridische fusie. In deze rol wordt ook enige mate van beleidsadvisering op bovenstaand gebied gevraagd.
Eisen
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbare werkervaring als ICT coördinator;
3. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van ICT;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de gezondheidszorg;
5. Aantoonbare werkervaring met preventieve gezondheidszorg;
6. Aantoonbare werkervaring met Screen-IT.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.