Interim ICT Beheerder #KRTZ0210971

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 november 2020
Reageren tot 12 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Naaldwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als onderdeel van de backoffice ben je samen met 14 collega’s verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen, doorvoeren van aanpassingen en updates, vervangingstrajecten en nieuwe installaties op de centrale infrastructuur. Je zorgt voor beschikbaarheid, performance en de capaciteit van de systemen door monitoring, bewaking en proactief beheer. Met de digitale ontwikkelingen, de ICT-beheertaken vanuit de samenwerkingen en steeds hogere eisen op gebied van beschikbaarheid blijft de ICT-omgeving vol in de aandacht. Vanuit samenwerking voeren wij de ICT beheertaken. Jij wordt als 1e aanspreekpunt van de backoffice gepositioneerd en vindt het een uitdaging om samen met je collega’s de kwaliteit van de ICT dienstverlening in zo’n dynamische omgeving hoog te houden.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Je bent bereid om ook buiten de reguliere kantoortijden bereikbaar te zijn en te werken.
2. Een afgeronde opleiding op het gebied van ICT op minimaal hbo bachelor niveau.
3. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling.
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken in de afgelopen 4 jaar.
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 2008.
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 2012.
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 2016.
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met VM Ware.
9. Aantoonbare kennis van -en werkervaring met Ivanti / RES Workspace manager.
10. Aantoonbare kennis van -en werkervaring met Citrix Xenapp.
11. Aantoonbare kennis van -en werkervaring met Citrix Netscaler.
12. Aantoonbare kennis van -en werkervaring met met TopDesk.
13. Aantoonbare kennis van -en werkervaring met Security
14. Aantoonbare kennis van -en werkervaring met ITIL
15. Je beschikt over een rijbewijs B.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners