Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 10 maart 2022
Reageren tot 15 maart 2022
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Groningen
Start datum
Zo snel mogelijk
Eind datum
1 oktober 2022
Aantal uur
24 uur
Soort contract
Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
Branche
Overheid
Verlenging
Ja
Vakgebied & expertise
Human resource management > HRM medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Opdracht: P&O Medewerker
Locatie: Groningen
Startdatum: z.s.m.
Duur: 01 okt 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: ja
Kernactiviteit 1: Administratie
- Ondersteunen bij de uitvoering van het personeelsbeleid,
- Draagt zorg voor de uitvoeren van de personeelsadministratie,
- Verzamelen en aanleveren van salarismutaties aan de salarisadministratie, controleren van de output,
- Voeren van de opleidingsadministratie, bewaken van termijnen en verzorgen van aanmelding,
- Draagt zorg voor het behandelen van verzoeken van stages en trainees,
- Eerste aanspreekpunt van de P&O adviseur voor de operationele P&O taken, zoals in-, door- uitstroom, ziekte en verlof.
- Het beoordelen van mutaties en het maken van maatwerkbrieven,
- Bijdrage leveren aan het verder digitaliseren, optimalisering en evalueren van HR processen,
Kernactiviteit 2: Gegevensbewerking
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten en wijzigingen daarop, verzorgen van correspondentie,
- Opstellen en verstrekken van beperkte P&O gerelateerde stuurinformatie,
- Verwerken van en ondersteunen bij de uitvoering van afspraken uit planning- en beoordelingsgesprekken,
Kernactiviteit 3: Regelingen
- Behandelen, begeleiden van personele procedures (werving & selectie, in-, door en uitstroom) en bewaken van wettelijke termijnen,
- Verzorgen en actueel houden van informatie op intranet,
- Adviseren, in afstemming met de P&O adviseurs, van medewerkers en leidinggevenden over arbeidsvoorwaarderegelingen en ontwikkelingen,
- Ondersteunen bij het bewaken en uitvoeren van ARBO en ziekteverzuim / poortwachter taken,
- Mede vormgeven en beschrijven van P&O gerelateerde werkprocessen.
- Maakt planningen, ondersteunt bij en geeft advies over de uitvoering van projecten en implementeren van beleid/nieuwe wet- en regelgeving.
Eisen:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker P&O;
3. Beschikbaar op de volgende werkdagen: Maandag, donderdag en vrijdag;
4. Aantoonbare kennis van de gemeentelijke CAO.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Apeldoorn Uiterste reactiedatum: 27 jan 2025 Expertise: Bestuurssecretaresse, Bestuurssecretaris
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 27 jan 2025 Expertise: Product owner, Cloud engineer
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 26 jan 2025 Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Hoorn Uiterste reactiedatum: 27 jan 2025 Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)