Interim HRM Medewerker #KRTZ9179186 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim HRM Medewerker #KRTZ9179186

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 maart 2022
Reageren tot 15 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Groningen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht:

Opdracht: P&O Medewerker

Locatie: Groningen
Startdatum: z.s.m.
Duur: 01 okt 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: ja

Kernactiviteit 1: Administratie

  • Ondersteunen bij de uitvoering van het personeelsbeleid,
  • Draagt zorg voor de uitvoeren van de personeelsadministratie,
  • Verzamelen en aanleveren van salarismutaties aan de salarisadministratie, controleren van de output,
  • Voeren van de opleidingsadministratie, bewaken van termijnen en verzorgen van aanmelding,
  • Draagt zorg voor het behandelen van verzoeken van stages en trainees,
  • Eerste aanspreekpunt van de P&O adviseur voor de operationele P&O taken, zoals in-, door- uitstroom, ziekte en verlof.
  • Het beoordelen van mutaties en het maken van maatwerkbrieven,
  • Bijdrage leveren aan het verder digitaliseren, optimalisering en evalueren van HR processen,

Kernactiviteit 2: Gegevensbewerking

  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en wijzigingen daarop, verzorgen van correspondentie,
  • Opstellen en verstrekken van beperkte P&O gerelateerde stuurinformatie,
  • Verwerken van en ondersteunen bij de uitvoering van afspraken uit planning- en beoordelingsgesprekken,

Kernactiviteit 3: Regelingen

  • Behandelen, begeleiden van personele procedures (werving & selectie, in-, door en uitstroom) en bewaken van wettelijke termijnen,
  • Verzorgen en actueel houden van informatie op intranet,
  • Adviseren, in afstemming met de P&O adviseurs, van medewerkers en leidinggevenden over arbeidsvoorwaarderegelingen en ontwikkelingen,
  • Ondersteunen bij het bewaken en uitvoeren van ARBO en ziekteverzuim / poortwachter taken,
  • Mede vormgeven en beschrijven van P&O gerelateerde werkprocessen.
  • Maakt planningen, ondersteunt bij en geeft advies over de uitvoering van projecten en implementeren van beleid/nieuwe wet- en regelgeving.

Eisen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker P&O;
3. Beschikbaar op de volgende werkdagen: Maandag, donderdag en vrijdag;
4. Aantoonbare kennis van de gemeentelijke CAO.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners