Interim HRM medewerker #KRTZ1805134 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim HRM medewerker #KRTZ1805134

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 december 2020
Reageren tot 13 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker P&O ben je samen met je collega de spil in de administratieve processen. Dankzij jullie goede samenwerking loopt de personeelsadministratie op rolletjes en is de gezamenlijke mailbox elke dag zo goed als leeg. Je weet feilloos je weg te vinden in de wet- en regelgeving en kunt daardoor onze medewerkers goed helpen met hun vragen over arbeidsvoorwaarden. Je hebt een signalerende rol en zet tijdig de benodigde acties uit voor een mutatie, jubileum of verlenging van een overeenkomst. Je zorgt er uiteraard ook voor dat mutaties op tijd bij de salarisadministratie komen voor verdere verwerking. Je bent een kei in het schrijven van brieven en mails! Ook zorg je voor duidelijke communicatie op intranet als er wijzigingen zijn in de arbeidsvoorwaarden. Nieuwe medewerkers voelen zich welkom door jouw enthousiaste inbreng in het uitgebreide introductieprogramma. Los van de standaard processen binnen P&O, bied je ondersteuning bij ARBO- en BHV coördinatie en alle andere voorkomende werkzaamheden. Je bent pro-actief en denkt graag mee met je collega P&O adviseurs en salarisadministrateurs om processen te verbeteren.

Dit ben je
Je weet van aanpakken en als de werkdruk oploopt, bewaar je rust en overzicht. Uiteraard breng je een dosis enthousiasme mee. Je werkt accuraat en bent pro-actief, toegankelijk, vriendelijk en behulpzaam. Je bent een kei in de Nederlandse taal. Niet alleen schrijf je grammaticaal foutloos, maar je hebt ook geen moeilijke woorden of jargon nodig om dingen uit te leggen. En ja, dat is echt belangrijk!

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Een afgeronde MBO- opleiding;
  2. Minimaal 3 jaar werkervaring als administratief HR-medewerker;
  3. MBO opleiding in de richting van HR;
  4. Minimaal 2 jaar werkervaring als administratief HR-medewerker bij een gemeente;
  5. Ervaring met het personeelsinformatiesysteem Pims;
  6. Aantoonbare werkervaring in het ondersteunen bij de uitvoering van de Wet Verbetering Poortwachter;
  7. Aantoonbare werkervaring in het ondersteunen bij werving en selectie van personeel.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Purmerend, Op afstand (remote)    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2021    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners