Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM adviseur, Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat zoeken wij per half januari een ervaren P&O adviseur.
Jij gaat aan de slag als adviseur voor het domein Bedrijfsvoering en diensten. Dit domein is verantwoordelijk voor producten en diensten die de gemeente draaiende houden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de teams communicatie, financiën en ICT.Â
Als P&O adviseur ben je een echte allrounder en sparringspartner. Je adviseert en informeert de teammanagers op het gebied van personele invulling (in- door- en uitstroom). Je houdt je onder andere bezig met werving en selectie, verzuimkwesties, functiewaardering, personele knelpunten (formatievraagstukken), het wel of niet functioneren van medewerkers en het toezien op het juist toepassen van arbeidsvoorwaarden en rechtspositie. Je kunt hierbij makkelijk schakelen tussen uitvoerende en strategische vraagstukken. Je denkt namelijk ook mee over toekomstige ontwikkelingen van de medewerkers, de teams en het domein. Je weet verbanden te leggen met verschillende signalen vanuit de teams binnen het domein en zorgt voor verbinding tussen teammanagers onderling en medewerkers.
Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met fijne collega’s. Het team P&O bestaat uit zo’n 18 medewerkers, die zich bezighouden met alle aspecten van het P&O-vak. Van personeels- en salarisadministratie, recruitment, arbo, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie tot managementadvisering, organisatie-ontwikkeling en strategische personeelsplanning.
Werken voor deze organisatie, betekent werken voor een organisatie die laagdrempelig is en waar medewerkers de ruimte krijgen voor eigen invulling en regie pakken op hun eigen loopbaan. Tijdens deze opdracht begeleid je 2 P&O medewerkers in het vakgebied van de P&O adviseur. Zij krijgen de kans om te proeven van deze functie en jij zorgt ervoor dat ze hiervoor de juiste begeleiding krijgen.
Vanwege de huidige coronamaatregelen werken we zoveel mogelijk vanuit huis. Je beschikt daarom over een geschikte thuiswerkplek incl. de benodigde middelen om vanuit huis te kunnen werken.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van P&O of HRM;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als P&O adviseur binnen een gemeentelijke instelling;
3. Aantoonbare werkervaring met Beaufort in de afgelopen 3 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring met Youforce in de afgelopen 3 jaar;
5. Aantoonbare kennis van de gemeente cao.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.