Interim HRM Adviseur #KRTZ9557481 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim HRM Adviseur #KRTZ9557481

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2021
Reageren tot 14 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 september 2021
Aantal uur 38 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als HR Adviseur informeer en adviseer je leidinggevenden en medewerkers binnen jouw business portefeuille op het gebied van human resources. Je bent gesprekspartner bij individuele casuïstiek, op het gebied van recruitment, verzuim-, loopbaan- en performance-issues en tijdelijke inhuur van medewerkers. Daarnaast zorg je voor een efficiënte en correcte uitvoering van de HR processen op het gebied van in-, door- en uitstroom conform het HR Service Delivery Model.

Je werkzaamheden zijn afwisselend van aard. Je weet je goed staande te houden binnen een dynamische (matrix)organisatie en weet je gesprekpartners in alle hectiek van de juiste adviezen te voorzien.

De functie-inhoud:

  • Adviseren van management op gebied van HR vraagstukken op tactisch en operationeel niveau waarbij je het beleid en de wet- en regelgeving toepast.
  • Je hebt een actieve rol in gesprekken met manager en medewerker.
  • Monitoren van het recruitmentproces en het vormgeven van aanbiedingen aan nieuwe medewerkers in samenspraak met de manager.
  • Sparringspartner op het gebied van verzuim tussen Verzuimadviseur, leidinggevende en medewerker.
  • Bijdrage leveren aan de ontwikkeling, introductie en implementatie van HR tools.
  • Uitvoeren en optimaliseren van HR procedures, beleid en HR tools.

Eisen waaraan je moet voldoen:

Om als HR Adviseur goed uit de verf te komen, verwachten wij:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie op HR gebied binnen een middelgrote of grote organisatie is een vereiste.
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast goede beheersing van de Engelse taal.
  • Goede kennis van de Wet Verbetering Poortwachter.
  • Gewend om met HR en Office systemen en pakketten te werken, bijvoorbeeld Workday.
  • De gesprekken vinden plaats in week 24 en 25.

Het is belangrijk dat je je thuisvoelt in een hectische omgeving en daarom is het belangrijk dat je stressbestendig bent. Je past je makkelijk aan en houdt van de Rotterdamse no nonsense mentaliteit. Als HR Adviseur ben je een belangrijke schakel. Uiteraard werk je nauwkeurig en discreet en ben je cijfermatig ingesteld. Je bent een enthousiaste HR professional, die prioriteiten weet te stellen en in staat om proactief te werk te gaan.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)
Locatie: Zeist    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2021    Expertise: Product owner

Onze partners