Interim HR Reporting Specialist #KRTZ1796847 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim HR Reporting Specialist #KRTZ1796847

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 10 juni 2021
Reageren tot 15 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2021
Aantal uur 38 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als HR Reporting specialist ga je onderdeel uitmaken van het HR Operations team en word je verantwoordelijk voor HR Reporting. In deze zelfstandige functie wordt verwacht dat je naast de reguliere rapportages Payroll en HR tevens in de regie bent van alle Reporting vraagstukken binnen de HR Organisatie en ben je in staat de verbinding te maken en te onderhouden met zowel de business als HR collega’s om goed zicht te houden op de business uitdagingen.
Je maakt onderdeel uit van het Application & Reporting team en werk je nauw samen met de Senior Specialist HR Data Application, maar ook met vakinhoudelijke specialisten binnen de HR afdeling, zoals HR Payroll, de HR Adviseurs, HR Business Partners en Specialisten van het Center of Excellence.
Door het stellen van de juiste prioriteiten en het uitstekend kunnen plannen en organiseren, weet je op een effectieve manier te ondersteunen en ben je het aanspreekpunt voor verschillende collega’s zowel binnen het HR team als de business.
De focus in deze functie ligt op het bijdragen aan, ontwikkelen, documenteren en onderhouden van (herhaalbare) rapporten. Je levert  een actieve bijdrage aan het optimaliseren en definiëren van HR rapportages.
In deze functie rapporteer je aan de Manager HR Operations.
 

Eisen waaraan je moet voldoen:

•  Je beschikt over HBO denk- en werk niveau
•  Kennis van relevante HR & Payroll Systemen Workforce / Workday
•  Zeer vaardig in MS Office en uitstekend in Excel
•  Aantoonbare werkervaring, minimaal 2 jaar, in een vergelijkbare functie
•  Uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
•  De gesprekken vinden plaats in week 24 en 25

Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:
Flexibel, proactief, accuraat, analytisch, klant- en resultaatgericht, teamplayer, stressbestendig.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners