Interim HR medewerker #KRTZ3542236

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2021
Reageren tot 13 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Veghel
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De HR medewerker ondersteunt de HR adviseurs in diverse procedures zoals de volledige uitvoering van het werving- en selectieproces, inclusief plaatsen van vacatures en uitnodigen van kandidaten. Administratieve ondersteuning bij in-, door- en uitstroom, mutaties, contracten en correspondentie. Plannen van vergaderingen, up to date houden van personeelsdossiers en ondersteuning van het team bij het verwerken van mails uit de centrale mailbox. Je onderhoudt contact met de Arbodienst, het UWV en bent goed op de hoogte van de verplichtingen vanuit de Wet Poortwachter. Tevens verstrekt de HR medewerker informatie en beheert en bewerkt digitale bestanden en systemen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

Je hebt minimaal een MBO opleiding op het gebied van P&O afgerond en meerdere jaren ervaring op dit werk- en denkniveau. Je bent nauwkeurig, goed in plannen en organiseren, communicatief vaardig en klantgericht.

  • De gesprekken vinden plaats op donderdag 17 juni tussen 11.00 uur en 14.00 uur.
  • Meer dan 3 jaar. Kennis van begrippen en inzicht in processen op arbeidsvoorwaardelijk en personeel gebied. Tevens kennis en inzicht in personeelsinformatiesystemen (bij voorkeur Visma Raet) en uitgebreide kennis en uitgebreide werkervaring m.b.t. verplichtingen vanuit de Wet Poortwachter.
  • Aantoonbare kennis van diverse procedures op HR gebied zoals in- door- en uitstroom, Wet Poortwachter en archivering Personeelsdossiers.
  • Ervaring met het plaatsen van vacatures, het plannen van afspraken, het uitnodigen van kandidaten en de bijbehorende administratieve werkzaamheden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners