Interim HR manager #KRTZ488580

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 januari 2024
Reageren tot 1 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Gouda
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Manager
Branche Gezondheidszorg I Welzijn
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wie zijn wij
WelThuis is een ambitieuze, warme en innovatieve organisatie met 17 woonzorglocaties in de regio’s Zoetermeer, Woerden, Krimpenerwaard, Rotterdam en Gouda. Dit zijn kleinschalige woonvoorzieningen voor bewoners met dementie en/of lichamelijke zorgvragen. WelThuis heeft het motto: ‘Samen kan het wel’. Dit geldt voor de bewoners van WelThuis, maar net zo goed voor de ruim 1100 (zorg) medewerkers. Met deze visie dragen we zo veel mogelijk bij aan de kwaliteit van leven voor de kwetsbare ouderen die wonen bij WelThuis en streven we tegelijkertijd naar excellent werkgeverschap.

Jouw tijdelijke opdracht
Je volgt actuele en relevante HR-trends en ontwikkelingen en je adviseert de directeur proactief over het beleid ten aanzien van HR; dit vertaal je in consequenties voor de organisatie en de eigen afdeling. Jij begeleidt verandertrajecten vanuit HR, zoals reorganisaties, structuur- en cultuurveranderingen. Daarbij breng je proactief personele consequenties in kaart en ontwikkel en implementeer je verbetermaatregelen.

Je draagt eindverantwoordelijkheid voor het optimaliseren van de (digitale) HR-processen en de management rapportage van WelThuis. Je neemt deel aan HR gerelateerde (deel)projecten die in een aantal gevallen ook organisatie overstijgend zijn (denk bijvoorbeeld aan Strategische Personeelsplanning).

Jouw team
Je bent manager van het team “vakgroep HR” welke onderdeel is van het Backoffice team. Het team bestaat uit HR-advies, Casemanagement verzuim, Preventie & HR beleid, Personeels- en Salarisadministratie, Opleidingen en Communicatie. Je maakt deel uit van het Managementteam van WelThuis, samen met de directeur en de locatiemanagers. De (locatie)managers zijn enthousiaste, ondernemende en gedreven professionals die met verve de teams ondersteunen met het verder groeien binnen zelforganisatie.

De cultuur binnen de Backoffice kenmerkt zich door servicegerichte professionals die ieder vanuit hun eigen expertise managers en medewerkers faciliteren om de best mogelijke zorg aan de bewoners te leveren. De sfeer is plezierig, informeel en professioneel. Daarnaast is er ruimte om jezelf te ontplooien.

Dit heb jij
Het HR-team zoekt een positief ingestelde, zelfverzekerde en stevige manager/adviseur. Zij verwachten van jou als leidinggevende, dat jij hen (als vak volwassen medewerkers) zelfstandig hun vak laat uitoefenen, maar dat je hen ondersteunt waar nodig.

Je bent enthousiast, proactief en daadkrachtig en combineert een analytisch vermogen met een gezonde hands-on mentaliteit. Daarnaast ben je zelfstandig en verantwoordelijk, maar kun je ook goed relativeren. Jij beschikt over een goede dosis tact, luistervaardigheid, hulpvaardigheid en je bent bedreven in het hanteren van conflicten.

Een gezonde dosis humor mag zeker niet ontbreken!
Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur P&A of M.E.R en tenminste 5 jaar ervaring als manager/senior adviseur in een “decentrale” VVT organisatie of vergelijkbaar.

Je hebt goede kennis van arbeidsrecht en verzuim en houdt deze vanzelfsprekend up-to-date. Tegelijkertijd ben je generalist en word je enthousiast van nagenoeg alle aspecten van het HR-vakgebied. Je staat open voor het verder ontwikkelen van jouw eigen kwaliteiten en zet deze graag in om met en van elkaar te leren binnen het HR-team.

Omdat WelThuis volop in beweging is, is het belangrijk dat jij je prettig voelt in een ondernemende omgeving waar veranderingen niet worden geschuwd. Je beweegt mee, denkt in mogelijkheden en blijft tegelijkertijd realistisch.

Het spreekt voor zich dat je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. Je bent bekend met Outlook, Word en Excel en het is fijn wanneer Afas InSite voor jou weinig geheimen kent.

Herken jij jezelf in het profiel en word je enthousiast van deze functie? En ben jij die coachende manager met humor? Aarzel dan niet om te reageren!

 

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners