Interim HR Adviseur #KRTZ2746943

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 januari 2020
Reageren tot 7 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Uden
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 per uur
Salaris €4.000 - 4.500 €3.500 - 4.000 per maand
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Interviewplanning
De eerste wat kortere gesprekken staan gepland op woensdag 12 februari a.s. in de ochtend.

Opdrachtomschrijving
Onze opdrachtgever heeft tijdelijk ruimte voor een enthousiaste kandidaat voor de functie van: Ervaren hands-on HR adviseur.

Waar werk je?
Het team HR levert werk op het gebied van organisatieontwikkeling, in de ontwikkeling van werknemers, adviseert en ondersteunt het management bij de uitvoering van de personele taken.
Het huidige team HR bestaat uit een HR-managementadviseur (tevens coördinator HR), een organisatieadviseur, drie HR-adviseurs (1 vacature), twee frontoffice medewerkers en een verzuimregisseur/ loopbaancoach.

Wat ga je doen?
Als HR-adviseur ben je gesprekspartner voor leidinggevenden op het gebied van organisatie en personele ontwikkelingen. In eerste instantie kom je te werken voor de afdelingen Middelen en Publiekszaken. Je adviseert over (complexe) personele vraagstukken en over het te voeren HR-beleid. Je beoordeelt de effectiviteit van bestaande HR instrumenten en komt met verbetervoorstellen. Je voert tevens gesprekken met groepen of individuele werknemers over personele aangelegenheden. Ook het verzorgen van voorlichtingsbijeenkomsten/trainingen/workshops behoort tot je taken. Je bent arbo-coördinator en preventiemedewerker. Daarnaast zorg je voor het actualiseren van het Arbobeleid. Verder lever je een bijdrage aan diverse projecten en in de werkzaamheden ter voorbereiding op de nieuw te vormen organisatie.

Eisen

Je hebt een relevante opleiding op hbo-niveau (HR) en minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij de (gemeentelijke) overheid. Je bent op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving en recente ontwikkelingen op het HR vakgebied. Kennis van relevante wet- en regelgeving voor gemeenten (Cao gemeenten en het Arbeidsrecht) is noodzakelijk.

Wij zijn op zoek naar iemand met een positieven instelling, die er zin in heeft om de handen uit de mouwen te steken, een doener die ook denkt en probleemoplossend is.

– beschikbaar per 24 februari 2020.
– een motivatiebrief gevraagd. Je motiveert waarom je de geschikte kandidaat bent voor deze opdracht. Je motiveert waarom je deze opdracht bij deze organisatie wil doen. En je motiveert dat je affiniteit en ervaring hebt met de verschillende werk- en taakvelden.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Meppel    Uiterste reactiedatum: 19 jun 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners