Interim Hoofd Financiën – Den Haag #KRTZ8017894

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 augustus 2023
Reageren tot 13 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 100 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Hoofd Financiën (24 – 36 uur)

Locatie: Den Haag / Thuiswerken
Startdatum: 1 oktober 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, met een all-in maximum tarief €100,- (excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 14 augustus 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven professional die ons team komt versterken als Hoofd Finance binnen de organisatie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor alles op het gebied van Financiën. Je bent hierbij het eerste aanspreekpunt voor het team Finance in opbouw.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

Je zult de volgende taken op je nemen:

  • Aansturing: Je bent verantwoordelijk voor de aansturing en werkverdeling van het team financiën. Finance is een grotendeels nieuw en bestaand uit tijdelijke medewerkers. Er dient hierbij veel aandacht te zijn voor het in cohesie laten werken van het team in samenhang met de organisatie.
  • Juistheid: Je bent verantwoordelijk voor de juistheid van de financiële administratie door middel van het zorgen voor de juiste boekingsgangen en financiële inrichting.
  • Volledigheid: Je bent verantwoordelijk voor de volledigheid van de administratie. Mogelijke achterstanden worden weggewerkt en het proces om te komen tot een structureel goed lopende administratieve afwikkeling wordt ingericht.
  • P&C cyclus: Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van de P&C cyclus bestaande uit het begrotingsproces, het jaarrekeningproces en de maandrapportages.
  • Functioneel beheer: Je bent verantwoordelijk voor het actueel houden van de functionele inrichting van Exact Globe en Synergy.
  • Inrichting administratie: Je bent verantwoordelijk voor het uitdenken, opzetten en implementeren van de juiste inrichting van de administratie. Het gaat hierbij o.a. om het implementeren van nieuwe processen die passen bij de omvang van onze organisatie. Hierbij kan gedacht worden aan het opzetten van een proces rondom het tijdschrijven van externe collega’s.  
  • Financieel beleid: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het financiële beleid binnen de organisatie. Het gaat hierbij onder andere om regels en bevoegdheden op het gebied van Finance.
  • Samenwerking FC: Je werkt samen met de collega’s die administratieve werkzaamheden.
  • Control: Je draagt bij aan de kwaliteit van de rapportages die door business control wordt opgesteld. Je vormt een goed duo met de businesscontroller en werkt samen om te komen tot goede verantwoordingsrapportages.

We zoeken iemand met uitstekende financiële vakkennis die daarbij in staat is leiding te geven aan het team financiën en het overzicht kan bewaren. Je bent meewerkend voorman/vrouw en bereid om de handen uit de mouwen te steken in het inrichten en verbeteren van de administratieve organisatie.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €100,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Minimaal WO werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring met het werken met Microsoft applicaties, Exact Globe/Synergy.
  • Ervaring in het aansturen van een team van financiële collega’s
  • Ervaring in het opzetten van verbeterprojecten t.b.v. de financiële inrichting.
  • Meer dan 10 jaar ervaring aantoonbare ervaring met het werken binnen Financiën  
  • Meer dan 4 jaar ervaring werkervaring met overheidsorganisatie(s)

Geplande datum eerste gesprek: 23 augustus 2023, van 10:30 tot 12:00 uur | online. Houd hier rekening mee!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners