Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Teamleider, Financieel > Management (Financieel), Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Door het uitvallen van de huidige hoofd administratie per direct op zoek naar tijdelijke vervanging. De kandidaat heeft het volgende profiel:
Binnen de afdeling Finance & Control, dit team bestaat uit 16 professionals die zich bezighouden met de financiële en salarisadministrati. Door langdurig ziekte van de teamleider zijn wij met spoed op zoek naar vervanging. Van de vervangend teamleider wordt verwacht dat hij/ zij de planning voor de werkzaamheden van het team verzorgd en zelf inhoudelijk bijdraagt (hands-on) aan kwalitatief goede administraties en tijdige salarisbetalingen. Tevens zorgt de vervangend teamleider ervoor dat de administratieve jaarafsluiting juist en tijdig plaatsvindt waarmee dit een goede basis is voor het team financial control om de jaarrekeningen op te stellen.
De organisatie hanteert hybride werken.
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
Wat breng je mee?
- Minimaal HBO opleiding (bedrijfseconomie/ accountancy);
- Minimaal 8 jaar relevante werkervaring;
- Inhoudelijk sterk om vanuit de inhoud bijdrage te leveren;
- Ervaring in het plannen en coördineren van de werkzaamheden voor het team;
- Ervaring in het plannen en uitvoeren van de administratieve jaarafsluitingen;
- Kennis en ervaring van Unit4 BW;
- Communicatief vaardig en in staat mensen te verbinden.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.