Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als helpdeskmedewerker ondersteun je gebruikers en los je ICT-incidenten en -problemen op. Deze problemen los je op via e-mail, telefoon, on-site maar ook door het leveren van remote support. De vragen die je krijgt van gebruikers zijn heel divers waardoor jouw dag nooit hetzelfde is.
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Maximaal tarief €35,- (all-in, excl BTW);
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Helpdeskmedewerker;
- Beschikbaar per uiterlijk 1 oktober 2022;
- Aantoonbare werkervaring met ICT-middelen, zoals telecom, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.