Interim Functioneel Beheerder Topdesk #KRTZ5960861

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 juli 2022
Reageren tot 3 augustus 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 april 2024
Aantal uur 28 uur, 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Functioneel beheer Topdesk

Werkzaamheden
• Je draagt bij aan een stabiele applicatie-landschap voor je collega’s door het servicemanagement tool Topdesk functioneel te beheren.
• Je begeleidt installaties/upgrades en test de nieuwe software.
• Je neemt initiatieven voor procesverbeteringen en ondersteund anderen daarbij.
• Je neemt deel aan projecten die gaan over Servicemanagement tool, want in het najaar 2022 hebben we een nieuwe versie.
• Je beantwoordt vragen van eindgebruikers, ondersteunt (key)users met testen en voert regulier onderhoud uit.
• Bij dit alles bewaak je de standaardisatie van de werkzaamheden en de applicatieonderdelen.
• Daarnaast participeer je bij de implementatie van nieuwe functionaliteiten en applicatie(onderdelen).
• Grotere wijzigingen worden als project opgepakt, in dat geval participeer je in het project als inhoudsdeskundige en werk je nauw samen met de klant, projectleider, architecten en business analisten

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau richting IT of vergelijkbaar, affiniteit met applicaties en bedrijfsprocessen.
  • Pré: enkele jaren werkervaring in een soortgelijke werkomgeving en met Servicemanagement tools.
  • Je bent een kei in je vak, je bent een teamspeler maar kan ook zelfstandig werken.
  • Collegialiteit staat bij jou voorop!
  • Je bent in staat de belangen van zowel interne organisatie als externe klant of gebruiker te vertegenwoordigen.
  • Je kunt werken in technische omgevingen en kennis van databases en query- en rapportagetools is aanwezig.
  • Pré: Kennis van ITIL
  • Goede communicatieve eigenschappen

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners