Interim Functioneel Beheerder TOPdesk #KRTZ9845108

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 april 2022
Reageren tot 2 mei 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Houten
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Taken

  • (Her)inrichten van Topdesk met name voor incident-, wijziging-, probleem en configuratiebeheer;
  • Inrichten van de selfserviceportal met FAQ en formulieren voor aanmelden van vragen en incidenten;
  • Ophalen van behoeften van gebruikers en deze vertalen naar functionaliteit van de tool;
  • Opstellen en onderhouden van gebruikershandleidingen;
  • Ontwikkelen en verzorgen van gebruikerstrainingen;
  • Opstellen van FO’s, vertalen van requirements naar FO’s;
  • Uitvoeren en coördineren van acceptatie- en gebruikerstests;
  • Opstellen testplannen.
  • Overleg en afstemming met technisch beheer (intern) en derde partijen (extern) over beheer, wijzigingen en nieuwe ontwikkelingen;
  • Daarnaast levert de functioneel beheerder een bijdrage aan de afhandeling van meldingen en aanvragen en andere operationele werkzaamheden.

Functie eisen

  • Werkervaring als functioneel beheerder;
  • Zelfstandig en planmatig functioneren binnen de opdracht;
  • Duidelijk en begrijpelijk communiceren/uitleggen op alle niveaus
  • Diepgaande kennis van en ervaring met Topdesk;
  • Kennis van en ervaring met het opstellen van functionele beschrijvingen, handleidingen en testscenario's;
  • Ervaring met het opzetten en geven van trainingen;
  • Goed in het ondersteunen van alle gebruikers van de tool;
  • Bekend met het de ITIL processen;

1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder Topdesk;
2. Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als functioneel beheerder in de afgelopen 5 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring met gestructureerd werken volgens ITIL;
5. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van medewerkers van een ICT afdeling t.a.v het gebruik van Topdesk;
6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van functionele beschrijvingen, handleidingen en testscenario's;
7. Aantoonbare werkervaring met het opzetten en geven van trainingen.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners