Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Beheer > Functioneel beheerder
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Functioneel beheerder Topdesk (36 uur)Â
Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 dec 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 28 februari 2024Â om 17:00 uur
Â
Functieomschrijving: Functioneel Beheerder TopDesk
Als Functioneel Beheerder TopDesk ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren en beheren van onze IT-servicemanagement-tooling en haar ingerichte processen bij de Dienst Automatisering. Je speelt een cruciale rol in het leveren van ondersteuning aan eindgebruikers en het waarborgen van een efficiënte afhandeling van de wijzigingen en problemen in het TopDesk-platform. Daarnaast draag je bij aan het continue verbeteren van onze servicemanagementtooling en het maximaliseren van de functionaliteiten van TopDesk.
Verantwoordelijkheden:
1. Configuratie en Beheer van TopDesk:
– Aanpassen en configureren van TopDesk om te voldoen aan de specifieke behoeften van de organisatie.
– Beheren van gebruikersrechten en het opzetten van workflows (Standaard oplossingen/sjablonen) binnen TopDesk.
2. Gebruikersondersteuning:
– Eerstelijns- en tweedelijnsgebruikersondersteuning bieden via het TopDesk-platform.
– Snel en effectief reageren op serviceverzoeken en vragen van eindgebruikers over TopDesk.
– Aanpassen self-service portal.
3. Procesoptimalisaties doorvoeren:
– Meehelpen in de analyse van servicemanagementprocessen en identificeren van mogelijkheden voor verbetering.
– Op detail meehelpen implementeren van best practices om de efficiëntie van workflows in TopDesk te vergroten.
4. Documentatie:
– Ontwikkelen van materiaal voor eindgebruikers en collega's met betrekking tot het gebruik van TopDesk.
– Documenteren van configuraties, processen en procedures binnen TopDesk.
5. Samenwerking en Communicatie:
– Effectieve communicatie met interne stakeholders om de behoeften van de gebruikersgemeenschap te begrijpen.
– Samenwerken met andere teams om een naadloze integratie van TopDesk met andere IT-systemen te waarborgen.
Â
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
– Ervaring als Functioneel Beheerder TopDesk.
– Bekendheid met IT-servicemanagementprocessen en best practices.
– Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief met stakeholders te schakelen.
– Analytisch denkvermogen en de capaciteit om processen te optimaliseren.
– Ervaring met agile/devops/scrum.
– Ervaring binnen de Rijksoverheid.
– Teamspeler met een proactieve houding.
Werklocatie is Den Haag.
Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.