Interim Functioneel beheerder MS 365 – Den-Bosch #KRTZ8327528

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 december 2023
Reageren tot 1 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 82 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Functioneel beheerder MS 365 (36 uur) 

Locatie: Den-Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 15 januari 2024
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €82,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum:2 januari 2024 om 16:00 uur

Voor het functioneel beheer-team M365, zoeken we inzet van een functioneel beheerder met accent op adoptie.

Je hebt een pro-actieve houding en samen met collega’s breng jij digitaal samenwerken binnen de organisatie een stap verder. Jij ziet het als een uitdaging om de Microsoft 365 omgeving zo optimaal mogelijk aan te laten sluiten op de werkprocessen en om ervoor te zorgen dat gebruikers de toepassingen zo efficiënt mogelijk worden ingezet.

Wat ga je doen?

Op dit moment maken we gebruik van meer dan 1800 Microsoft licenties binnen het netwerk en zijn we nog volop bezig met de overstap naar de Cloud. Als onderdeel van het functioneel beheer team M365, vorm je een belangrijke schakel in het verandertraject dat dit met zich meebrengt. Je ondersteunt afdelingen en medewerkers bij de nieuwe manier van werken. Je vindt het leuk om je kennis en enthousiasme over te brengen en je bent graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Focus hierbij ligt niet per se op techniek, maar je kent als geen ander de instellingen, mogelijkheden en toegevoegde waarde van de diverse toepassingen en je kunt deze kennis goed overbrengen op de collega's binnen de organisatie. Naast het oplossen van meldingen en het ondersteunen van de gebruikers in de dagelijkse processen, word je ook enthousiast van het bedenken en implementeren van productiviteitsverbeteringen binnen de M365 omgeving. Je vindt het leuk om hiervoor met verschillende afdelingen in contact te staan.

Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het optimaal inzetten van de diverse toepassingen, het in goede banen leiden van de introductie van nieuwe functionaliteiten en doe je verbetervoorstellen.

De gevraagde inzet is heel divers: Je denkt mee over de juiste adoptie-aanpak, geeft inspiratiesessies, ontwikkelt trainingen en instructies, ondersteunt gebruikers (lost meldingen op), zorgt voor kennisoverdracht naar onze eerste lijn, neemt deel aan projecten of je duikt echt even ergens in om tot een gedegen advies of oplossing te komen.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €82,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen, plannen, ontwerpen, optimaliseren en implementeren van Microsoft 365-producten, waarbij je beschikt over een goede functionele productkennis en onderliggende technische facetten begrijpt.
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, op het gebied van ICT, en over een certificaat Microsoft 365 Fundamentals. Het is een pre als je ook minimaal 1 of meer certificaten hebt van ITIL, Prince2, Scrum/Agile of DevOps. 
  • Beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met adoptie en verandermanagement. Dit bij een (overheids)organisatie van minimaal 500fte. 

Interviewplanning

Streven is om de gesprekken te houden in de week van 8 januari 2024. Houdt hier rekening mee!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 mrt 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Teamleider, Overig (Communicatie), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 2 mrt 2024    Expertise: Product owner
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners