Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Beheer > Functioneel beheerder
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als functioneel beheerder Key2Financien adviseer je samen met een collega functioneel beheerder over de inrichting van het systeem en zoek je naar mogelijkheden voor een optimaal gebruik. Je zorgt voor het dagelijks beheer van het systeem, bewaking van de kwaliteit en continuïteit van de informatievoorziening, het beheer van koppelingen, de contacten met de leverancier, etc. Het werken voor drie gemeenten vraagt wat extra's van je flexibiliteit en aanpassingsvermogen.
Eisen waaraan je moet voldoen:
- beschikt over een HBO werk- en denkniveau
- goede bekendheid/ervaring met de applicatie Key2Finance, dan is dat een zeer grote pré
- beschikt over goede communicatieve vaardigheden
- meerdan 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
- bekend met BiSL en weet de vertaling te maken van systeem naar de dagelijkse praktijk van de gebruiker. Zodoende ben je in staat om wensen van gebruikers te vertalen naar inrichting en toepassingen
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.