Interim Functioneel applicatiebeheerder #KRTZ4749242

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 januari 2020
Reageren tot 10 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 55 per uur
Salaris €3.000 - 3.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Korte beschrijving

Ben je een IT-professional met kennis van ERP-systemen, die dichtbij de facilitaire business wil staan? Dan maken we graag kennis met je. Functioneel beheer is een wezenlijk onderdeel van je werk, maar even belangrijk is de rol die je gaat spelen bij het ondersteunen van bedrijfsprocessen en het realiseren van procesverbeteringen. Je werkt vooral projectmatig en hierbij nauw samen met de andere beheerder. Je werkt voor de afdeling Facilitair & Huisvesting binnen het team bedrijfsvoering. Dit team bestaat uit een aantal domeinen die ondersteuning leveren aan de facilitaire organisatie.

De taken zijn:
ï‚· Weet de behoefte van de business goed te vertalen naar functionele ontwerpen.
ï‚· Analyseert bedrijfsprocessen, geeft hierover advies en doet voorstellen gericht op herontwerp, verbetering van systemen en nieuwe functionaliteiten.
ï‚· Komt met innovatieve ICT-oplossingen om bedrijfsprocessen te ondersteunen.
ï‚· Hebt contacten met externe IT-dienstverleners en stuurt deze strak aan.
ï‚· Je bent gewend om werkzaamheden projectmatig op te pakken
ï‚· Je bent onderdeel van het projectteam Enterprise Service Management (ESM)
ï‚· Voert technische- en functionele testen uit.
ï‚· Neemt key-users mee bij implementaties t.b.v. de gebruikersondersteuning.
ï‚· Hebt oog voor de gebruikers bij go-life-fases en geeft begeleiding en nazorg.
ï‚· Zorgt dat onze software (planon, Topdesk, Caplocker, TGMS, EAL) optimaal is ingericht.
ï‚· Ondersteunt applicatiegebruikers en lost operationele problemen op.
ï‚· Onderhoudt documentatie en handboeken en maakt procesbeschrijvingen.
 Werkt mee aan het ICT-informatieplan en krijgt veel ruimte om je kennis en ideeën in te brengen.

Jij bent/hebt: 

Je bent een doener, met een scherpe blik en oog voor de business. Daarnaast heb je:
ï‚· Tenminste een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in de IT of bedrijfskunde.
ï‚· Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de IT, project- en changemanagement.
ï‚· Bedrijfskundige kennis en ervaring met de analyse van bedrijfsprocessen bij overheidsinstanties. Je weet hier zelf een (creatieve) aanpak voor te bedenken.
ï‚· Ervaring met het trekken van werkgroepen rondom het vakgebied ESM.
ï‚· Ervaring met het (mede) ontwikkelen van IT-beleid binnen het facilitaire domein.
ï‚· Je neemt initiatief, bent analytisch, overziet complexe situaties, onderkent problemen en pakt deze systematisch aan, met oog voor de consequenties en verschillende belangen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners