Interim Frontoffice medewerker #KRTZ9405874

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 februari 2020
Reageren tot 26 februari 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Landsmeer
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur, 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het team Publiekscontacten, Vergunningen en Handhaving zoeken we een allround frontoffice medewerker op inhuur basis. De kandidaat gaat de volgende werkzaamheden uitvoeren:

  • Het klantencontact (telefoon, receptie, mail), waarbij ook dienstverlening via andere kanalen kan komen (zoals WhatsApp en Social Media);
  • Verwerken van ontheffing aanvragen in het kader van het inrijverbod;
  • Het oppakken van administratieve taken;
  • Het uitvoeren van BRP gerelateerde zaken en baliewerkzaamheden.

Eisen: 

  • Minimaal 1 jaar ervaring (in de laatste 3 jaar) in een vergelijkbare functie bij een gemeente. 
  • Klantgericht;
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als op schrift;
  • Vaardig met de moderne media (zoals Twitter, Facebook, WhatsApp);
  • Bewust van omgeving en een teamspeler;
  • Resultaatgericht en denkt graag mee over de optimale dienstverlening voor onze de klanten. 
  • Startdatum: 4-3-2020
  • Einddatum: 3-7-2020
  • Aantal uren per week: 21. Kandidaat is beschikbaar voor onderstaande diensten:
    • maandag 9.00-16.00
    • dinsdag 12.00-16.00
    • woensdag 12.00-16.00
    • donderdag 9.00-16.00
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners