Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners, bedrijven en instellingen over een breed scala aan onderwerpen. Dat doe je zowel telefonisch, aan de balie, of via de website. Je zorgt dat je weet wat de inwoner en ondernemer wil en speelt daar professioneel en deskundig op in. Dat doe je door actief te luisteren zelf producten te leveren, pro-actief te informeren en te zorgen voor een tevreden klantervaring. Je wordt enthousiast van de samenhang tussen dienstverlening, communicatie en ICT.
Ook ben je in staat om:
- de vraag van de inwoner helder te krijgen en ervoor te zorgen dat vanuit de organisatie antwoorden en oplossingen komen. Indien nodig maak je zelf meldingen aan in het Zaaksysteem.
- mondelinge antwoorden vanuit de organisatie om te zetten naar een kort en duidelijk antwoord voor de vraagsteller, in foutloos Nederlands en klare taal;
- rustig en feitelijk te blijven in je antwoorden. Je laat je niet uit de tent lokken en bent je bewust van de mogelijke impact van wat je publiceert.
- overzicht te houden over de antwoorden die je hebt gegeven en op tijd verdere terugkoppeling te geven als dat is beloofd.
- de frontoffice activiteiten van burgerzaken aan de balie uit te voeren. Denk hierbij aan het verstrekken van identiteitsbewijzen en rijbewijzen.
Je bent een actieve luisteraar en weet de vraag achter de vraag naar boven te krijgen aan zowel de balie als de telefoon. Je vindt het leuk om informatie makkelijk vindbaar te maken, de website actief in te zetten, te sturen op verschillende dienstverleningskanalen en standaard producten te leveren. Zo zorg jij samen met het team voor persoonlijke dienstverlening dichtbij en aan onze inwoners, ondernemers en instellingen. De kracht van de kleine gemeente Baarn zijn onze korte lijnen waardoor we het verschil kunnen maken en het werken bij ons zo uitdagend is.
Je werkt volgens rooster en bent flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur en soms op de woensdagavond.
Eisen waaraan je moet voldoen:
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau, in de richting communicatie / informatie of dienstverlening;
- Aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker;
- Flexibel inzetbaar, indien nodig ook in de avonden
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.