Interim Financieel Medewerker #KRTZ7071554

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 juni 2022
Reageren tot 28 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je bent tijdelijk inhoudelijk ondersteuner voor de financiële administratie en het coördineren van de werkzaamheden binnen de financiële administratie op het gebied van de gehele Activa/Investeringen administratie en tevens inzetbaar voor Treasury werkzaamheden.  Hierin werk je nauw samen met collega’s van bedrijfsvoering. Daarnaast denk je mee aan de invulbaarheid van de gekozen systemen betreffende het gehele activa spectrum en hoe we hierin als organisatie een toekomstgerichte verbeter aanpak op kunnen inzetten.

Je werkzaamheden zijn verder als volgt:

  • Volgen van de actuele fiscale wet- en regelgeving en zorgdragen voor informatievoorziening aan jouw collega’s van de financiële administratie; Inrichten van de financiële administratie en zorgdragen voor de inbedding én continuering van werkprocessen;
  • Beheren van organisatiebrede geldstromen(Treasury) en het adviseren van het management hierover;
  • Beheren van de gehele Activa administratie;
  • Uitbrengen van advies bij de financiering van grote investeringsprojecten;
  • Fungeren als Key User voor Lias/Cognos/Decade;
  • Eventueel deelnemen aan organisatiebrede  projecten en wijzigingen vertalen naar de financiële administratie.

Eisen:

1. Uiterlijk per 18 juli 2022 inzetbaar voor maximaal 20 uur per week v
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als (senior) administratief specialist bij een gemeente op de (centrale) financiële afdeling;
3. Aantoonbare kennis van financiële- en softwarepakketten opgedaan in de afgelopen 5 jaar binnen de decentrale overheid d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/cursus op gebied van Activa/Decade/Lias/Excel;
4. Aantoonbare kennis van inkoop- en financiële processen opgedaan in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke organisatie opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/cursus;
5. Aantoonbare kennis van het BBV binnen de gemeente opgedaan in de afgelopen 7 jaar door middel van relevante werkervaring en/of een afgeronde opleiding/cursus.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners