Interim Financieel Adviseur #KRTZ7986941

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 april 2020
Reageren tot 15 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Naaldwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 65 per uur
Salaris €4.000 - 4.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Taakveld
Financiële Concerntaken (FC) verbindt de organisatie en het bestuur en is verantwoordelijk voor de planning en control cyclus. Het team stelt onder andere de programmabegroting en de tussentijdse rapportages op. Bovendien ontwikkelt en implementeert team FC het financieel beleid van de gemeente en verzorgt het de volledige financiële advisering aan alle afdelingen binnen gemeent. Integraal wordt er getoetst en geadviseerd op het gebied van financiën, personeel en organisatie, juridische zaken en communicatie.

Opdracht
Je taken bestaan uit het opstellen van financiële rapportages en het adviseren, ondersteunen en begeleiden van het lijnmanagement bij financiële vraagstukken, met als taakaccent WMO, Inkomen en Jeugd. Verder kunnen wij je vragen deel te nemen aan projecten van de afdelingen waarmee financiële belangen gemoeid zijn.

Je bent financieel adviseur en sparringpartner voor het lijnmanagement van de clusters. Naast de werkzaamheden met betrekking tot de reguliere P&C cyclus en rapportages en eventuele projecten gaat het om de volgende taken:

  • Je stelt management informatie op m.b.t. het personeelsbudget en de programmabudgetten.
  • Je adviseert bij het opstellen van college- en raadsvoorstellen.
  • Je signaleert proactief risico's, verbeter- en / of knelpunten.
  • Je draagt zorg voor integraliteit bij de advisering aan de afdelingen, B&W nota’s en raadsvoorstellen en betrekt andere specialisme.

Eisen:
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur in de afgelopen 7 jaar;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentefinanciën in de afgelopen 5 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein in de afgelopen 5 jaar;
4. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring met BBV in de afgelopen 3 jaar;
5. Je beschikt over een afgeronde WO opleiding in een financieel / economische richting.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 8 jul 2024    Expertise: Administratief medewerker, Overig (Administratief)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruitment support, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners