Interim Financieel Adviseur #KRTZ2131517

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 november 2020
Reageren tot 12 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Financieel adviseur.

De werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op de jaarrekening 2020:
1. Inregelen eindverantwoording ToZo regeling; Implementeren verantwoordingseisen en formats van het ministerie.
2. Registreren, controleren en beoordelen van productieverantwoording van zorgaanbieders en maken van aansluiting administraties Suite en Decade met die van de zorgaanbieders

Overige werkzaamheden
Contractbeheer
– zorgt samen met de medewerker kwaliteit voor een adequate vertaling van de trends en ontwikkelingen in een opdracht formulering voor maatschappelijke instellingen binnen het Sociaal Domein.
– onderhoudt samen met de medewerker kwaliteit de contacten met kleine en middelgrote maatschappelijke instellingen.
– beoordeelt samen met de medewerker kwaliteit het aanbod aan activiteiten, producten, diensten, methodieken en geformuleerde KPI`s die de maatschappelijke instelling indient. Stelt prioriteiten en neemt (financiële) beslissingen.
– beoordeelt aanvragen tot financiering van activiteiten, producten, diensten e.d. van maatschappelijke instellingen op basis van de verordening.
– onderhandelt met de instelling over het uiteindelijke aanbod en de hoogte van het te financieren bedrag, alsmede de condities waaronder de middelen worden verstrekt.
– Stelt zich zakelijk en ondernemend op en stimuleert ondernemend management bij de instellingen.
– monitort de uitvoering van de afspraken en beoordeelt de tussentijdse rapportages die de instelling aanlevert en signaleert tijdig afwijkingen.
– beoordeelt aan het eind van de periode de eindverantwoording (het jaarverslag en de jaarrekening) van de instelling.
– draagt als laatste stap in het monitoringsproces bij aan de verantwoording van de bestede middelen aan het college van B&W.

Financieel beheer / Planning en Control
– draagt bij aan het verwerven, aanvragen en verantwoorden van bijdragen door rijk, provincie en andere overheidsinstellingen.
– draagt bij aan het opstellen van nieuw of wijziging van bestaand beleid en daarbij behorende prestatie/effectindicatoren.
– verzorgt mede de interne tussentijdse rapportages en de jaarrekening ten aanzien van de voortgang van de uitvoering van de programma onderdelen en college producten (financieel en realisatie KPI`s) aan het college van B&W.
– verzorgt de budgetbewaking en de verantwoording van rechtmatige besteding van de aan de programma onderdelen en college producten gekoppelde budgetten.
– verzorgt gevraagd en ongevraagd (management) rapportages over o.a. prognoses.

Advies
– komt daar waar nodig met een voorstel tot aanpassing van de verordening van de gemeente Eindhoven om wijzigingen in beleid te kunnen uitvoeren, dan wel richting te geven.
– draagt bij aan de financiële paragrafen van college en raadsdossiers.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– HBO werk- en denkniveau (HBO bedrijfseconomie of accountancy).
– Kennis en ervaring binnen gemeente.
– Kennis van relevante wet- en regelgeving.
– Kennis van Suite en Decade.
– Kennis van de TOZO regeling is voldoende. Ervaring met de regeling zou fijn zijn.
– Communicatieve vaardigheden.
– In staat te schakelen tussen conceptueel / inhoudelijke denkkaders en operationele problemen.
– Politiek/bestuurlijke sensitiviteit.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners